  • 11. Data: 2005-07-31 22:10:35
    Temat: Re: licencja na system MS Windows
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Filip Ozimek wrote:

    > http://www.promise.com.pl/msdn/html/aas.asp
    >
    > Aneks do umowy End User License Agreement for MSDN umożliwia instalację
    > nieograniczonej liczby kopii dostarczonego w ramach pakietu MSDN AA
    > oprogramowania na posiadanych na wydziale komputerach służących do celów
    > dydaktycznych i/lub badawczych.

    Ale na wydziale
    Licencję na nieograniczoną liczbę komputerów we własnej firmie też da
    się kupić, ale nie da sie kupić, licencji na instalowanie windowsa dla
    klientow z ulicy.

  • 12. Data: 2005-07-31 22:20:23
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    witek wrote:

    > Ale na wydziale
    > Licencję na nieograniczoną liczbę komputerów we własnej firmie też da
    > się kupić, ale nie da sie kupić, licencji na instalowanie windowsa dla
    > klientow z ulicy.

    No tak, w tym kontekście owszem.

    --
    Filip.----------------------------------------------
    ----------------

  • 13. Data: 2005-08-01 03:18:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    psycho wrote:
    > Witam,
    > Chciałbym zaopatrzyć się w licencje która pozwala instalować (np.: Windows
    > 2000 pro) na nieskończonej liczbie komputerów. Np. idę do kolegi i mogę
    > zainstalować u niego ten system legalnie. Taką licencje chyba mają serwisy i

    Aż tak bardzo nienawidzisz swoich kolegów, że chcesz im wingrozę
    instalować? ;->

    A tak poważniej, to co chcesz zrobić? Móc 'przetestować' czyjąś maszynkę
    tymczasowo instalując tam wingrozę? Jeśli tak, to wystarczy licencja
    jednostanowiskowa - tylko wcześniej trzeba skasować ten 'system' na
    poprzednim komputerze.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 14. Data: 2005-08-01 14:06:54
    Od: "psycho" <h...@o...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Witam,
    Witam

    > Aż tak bardzo nienawidzisz swoich kolegów, że chcesz im wingrozę
    > instalować? ;->
    Heh czasami isntaluję pigwina ale bardzo rzadko to się zdarza.

> [...]
    > tymczasowo instalując tam wingrozę? Jeśli tak, to wystarczy licencja
    > jednostanowiskowa - tylko wcześniej trzeba skasować ten 'system' na

    Przetestować nie tak do końca... dokładniej chodzi o to: że coraz więcej
    osób do mnie dzwoni aby zainstalować im windowsa + konfiguracja. Oczywiście
    OK zgadzam się bo to znajomi :-), ale gdy taki znajomy poda mój numer (dla
    mnie osoby zupełnie nie znającej) i poprosi mnie oto samo... co wtedy?
    Co bym musiał zrobić aby móc legalnie zainstalować u niego system?
    Nasunęło mi się właśnie pytanie jak to robi serwis np.: oddaję im komputer a
    oni instalują mi windowsa (oczywiście poprosiłem o to:P) czy oni mają jakąś
    licencje?
    Czy jakbym założył własną firmę bym mógł coś takiego robić?

    Pozdrawiam Marcin H.

  • 15. Data: 2005-08-01 14:41:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale na wydziale

    wsrod studentow/wykl a nie na wydziale, ja z takiej w domu korzystam

    P.

  • 16. Data: 2005-08-01 19:46:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 31 Jul 2005 14:37:03 -0500, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >wyświetla mi się bez problemu.
    >nie złamało ci linku?
    Nie. Wszedlem nawet z jakiejs innej strony MS na te podstrone o ktorej
    mowa i rowniez wyswietla sie przez chwile title a potem mnie zrzuca
    automatem na ichniejsze 404 :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 17. Data: 2005-08-03 10:04:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <dcla8c$fg5$1@news.onet.pl>, "psycho" <h...@o...pl> wrote:

    > Nasunęło mi się właśnie pytanie jak to robi serwis np.: oddaję im komputer a
    > oni instalują mi windowsa (oczywiście poprosiłem o to:P) czy oni mają jakąś
    > licencje?

    Niestety, istnieje uzasadnione podejrzenie, ze zainstalowali ci pirata.
    Czy zaplaciles za tego windowsa?

    TA

  • 18. Data: 2005-08-04 10:33:58
    Od: "psycho" <h...@o...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał:

    > Niestety, istnieje uzasadnione podejrzenie, ze zainstalowali ci pirata.
    > Czy zaplaciles za tego windowsa?

    Jak kupowałem komputer to miałem wgranego windowsa, póżniej dopiero kupiłem
    licencje na windowsa 2000 pro troche mnie to kosztowało:P
    Czyli to znaczy że serwis oraz Ci co sprzedają komputery nie mogą
    instalować? (tzn. mogą ale tylko do celów testowych a później powinni
    skasować tak?)

    Pozdrawiam Marcin H.

  • 19. Data: 2005-08-17 23:10:55
    Od: "Alcest" <a...@o...pl>

    > Jest coś takiego w ramach subskrypcji MSDN AA
    Nie moglby do tego wykorzystac MSDN AA. MSDN AA moze wykupic instytucja
    majaca status uczelni wyzszej.

    -AL