  • 1. Data: 2005-07-30 16:44:56
    Temat: Re: dowód osobisty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 31 Jul 2005 16:21:53 +0200, Burczymucha
    <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Pare miesięcy temu skradziono mi dowód osobisty itp było zgłaszane na
    >policji a na nowy dowód niemiałem zbytnio pieniędzy :/ i teraz chce go
    >wyrobić czy pojde i bezproblemu wyrobie oczywiiscie pokazując papier z
    >policji o tym ze mi skradziono dokumenty ??
    Niestety, nowego dowodu juz nie wyrobisz, stales sie czlowiekiem bez
    tozsamosci, teraz jestes jedynie skreslonym numerem PESEL. Wlasciwie
    to juz Cie nie ma...

    WAM

    PS. P,NMSP
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-07-31 15:51:17
    Od: "Zygfrydzio" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Burczymucha" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy pojde i bezproblemu wyrobie oczywiiscie pokazując papier z policji o
    > tym ze mi skradziono dokumenty ??

    Oczywiscie. Masz do tego prawo.