    From: "psycho" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencja na system MS Windows
    Date: Mon, 1 Aug 2005 16:06:54 +0200
    Sender: h...@o...pl@82.160.39.49.tczew.net.pl

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Witam,
    Witam

    > Aż tak bardzo nienawidzisz swoich kolegów, że chcesz im wingrozę
    > instalować? ;->
    Heh czasami isntaluję pigwina ale bardzo rzadko to się zdarza.

    > A tak poważniej, to co chcesz zrobić? Móc 'przetestować' czyjąś maszynkę
    > tymczasowo instalując tam wingrozę? Jeśli tak, to wystarczy licencja
    > jednostanowiskowa - tylko wcześniej trzeba skasować ten 'system' na
    > poprzednim komputerze.

    Przetestować nie tak do końca... dokładniej chodzi o to: że coraz więcej
    osób do mnie dzwoni aby zainstalować im windowsa + konfiguracja. Oczywiście
    OK zgadzam się bo to znajomi :-), ale gdy taki znajomy poda mój numer (dla
    mnie osoby zupełnie nie znającej) i poprosi mnie oto samo... co wtedy?
    Co bym musiał zrobić aby móc legalnie zainstalować u niego system?
    Nasunęło mi się właśnie pytanie jak to robi serwis np.: oddaję im komputer a
    oni instalują mi windowsa (oczywiście poprosiłem o to:P) czy oni mają jakąś
    licencje?
    Czy jakbym założył własną firmę bym mógł coś takiego robić?

    Pozdrawiam Marcin H.