  • 11. Data: 2005-10-30 18:19:50
    Temat: Re: legitymacja studencka, znizka 50% a ZTM
    Od: "085" <z...@p...pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dk32ma$k0d$1@inews.gazeta.pl...

    > O szkolnictwie wyższym. Ulga studencka, w odróżnieniu od ulgi szkolnej,
    > jest
    > ulgą ustawową niezależną od danego przewoźnika.

    Aaaha. Tzn. w UoSW nie stoi, ze nie ma granic wiekowych ? Ma ktos tekst
    ustawy pod reka, guglac mi sie nie chce :P

    p, zul

  • 12. Data: 2005-10-30 19:11:25
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Nie, ulga studencka jest ulgą ustawową i decyduje o niej Ustawa o
    > szkolnictwie wyższym. Jeśli jakiś przewoźnik ogranicza ją do pewnego
    > wieku,
    > to zwyczajnie łamie prawo.

    Dzieki za informacje. Nie omieszkam poinformowac o tym panienek w
    dziekanacie, ktore utrzymuja, ze znizka powyzej 26 roku zycia jest
    "dyskusyjna" i "kupie bilet miesieczny na warszawska komunikacje miejska ze
    znizka 50% na wlasne ryzyko".

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 13. Data: 2005-10-30 19:23:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Obowiązujące są przepisy prawa o szkolnictwie wyższym, konkretnie art. 188
    > ust. 1.

    Chyba 153.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 14. Data: 2005-10-30 20:33:25
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Wydaje mi się, że ździebko histeryzujesz. Przecież wystarczy, że
    > kontroler w
    > tymże kasowniku odbije kontrolkę i sprawa wyjasniona.

    A skąd kontroler weźmie kasownik w kórym skasowałem bilet 24-godzinny
    załóżmy 23 godziny temu?! Nawet ja nie będę w stanie wskazać w którym
    wagoniku/składzie danej linii go skasowałem. Zresztą: nie histeryzuję.
    Przydarzyła mi się sytuacja, że kanary chciały mnie wywlec z tramwaju
    "bo Pan ma podrobioną legitymację i Pan pójdzie z nami".

  • 15. Data: 2005-10-30 21:47:07
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Johnson wrote:

    > Chyba 153.

    153 był w ustawie o szkolnictwie wyższym, od września obowiązuje posw.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 16. Data: 2005-10-30 21:49:25
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    085 wrote:
    > guglac mi sie nie chce :P

    Więc skąd nadzieja, że komuś się zechce guglać za ciebie i przekleić?

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 17. Data: 2005-10-31 04:31:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > 153 był w ustawie o szkolnictwie wyższym, od września obowiązuje posw.

    OK. :)

  • 18. Data: 2005-10-31 07:41:55
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "085" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Aaaha. Tzn. w UoSW nie stoi, ze nie ma granic wiekowych ? Ma ktos tekst
    > ustawy pod reka, guglac mi sie nie chce :P

    dla uscislenia, ulga bez ograniczen wiekowych dotyczy szkol polskich a z
    ograniczeniem do 26 lat zagranicznych czy jakos tak, w kazdym razie tak stoi
    napisane w warszawskich srodkach przewozu

  • 19. Data: 2005-10-31 08:24:54
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dk32ho$jc7$1@inews.gazeta.pl...

    > Wydaje mi się, że ździebko histeryzujesz. Przecież wystarczy, że kontroler
    > tymże kasowniku odbije kontrolkę i sprawa wyjasniona.

    A jak wskutek szarpnięcia tramwajem na bilecie nabiją mi się tylko dwie
    cyferki to co?
    Kanar skasuje swoją "kontrolkę" i wyjdzie ze kasownik dobrze kasuje.
    A jak skasuje drugi raz ten sam bilet, to się przyczepi ze bilet kasowany
    dwa razy :/

    I tak źle i tak niedobrze.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 20. Data: 2005-10-31 08:26:15
    Od: "085" <z...@p...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Więc skąd nadzieja, że komuś się zechce guglać za ciebie i przekleić?

    Uczniom powinno sie chciec, w koncu to oni kasuja bilety :)

    p, zul