  • 21. Data: 2005-10-31 08:31:09
    Temat: Re: legitymacja studencka, znizka 50% a ZTM
    Od: "085" <z...@p...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:b4dbf$4365cac3$3eb32b60$6323@news.chello.pl...
    > Użytkownik "085" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

    > dla uscislenia, ulga bez ograniczen wiekowych dotyczy szkol polskich a z
    > ograniczeniem do 26 lat zagranicznych czy jakos tak, w kazdym razie tak
    > stoi napisane w warszawskich srodkach przewozu

    Calkiem mozliwe :) Oczywiscie, mowimy o szkolach wyzszych. Swoja droga,
    ostatniej zimy zdaje sie cos zmienilo - jest limit 23 lat dla grupy "Dzieci
    i młodzież ucząca się do ukończenia 23 lat", o czym nieszczesnicy
    dowiadywali sie od kontrolerow :]

    p, zul

  • 22. Data: 2005-10-31 09:16:48
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Art. 188. P O S W
    1. Studentowi przysługuje prawo do korzystania z 50% ulgi w opłatach za
    przejazdy publicznymi środkami komunikacji miejskiej.
    2. Uprawnienia do korzystania z ulgowych przejazdów środkami publicznego
    transportu zbiorowego kolejowego i autobusowego określają odrębne
    przepisy.

    -- transport zbiorowy autobusowy, to inaczej PKS, czy takze komunikacja
    miejska?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 23. Data: 2005-10-31 10:54:48
    Od: "085" <z...@p...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Art. 188. P O S W

    > -- transport zbiorowy autobusowy, to inaczej PKS, czy takze komunikacja
    > miejska?

    IMO nie, poniewaz organizatorem KM jest miasto, a miedzymiastowej nie.
    Oczywiscie, PKS moze jezdzic na zlecenie jakiejs gminy jako komunikacja
    wewnetrzna, miejska, ale wtedy nie jest to juz PKS w potocznym rozumieniu.

    p, zul

  • 24. Data: 2005-11-01 02:09:24
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Mon, 31 Oct 2005 10:16:48 +0100, Tiger napisał(a):

> [...]
    > 2. Uprawnienia do korzystania z ulgowych przejazdów środkami publicznego
    > transportu zbiorowego kolejowego i autobusowego określają odrębne

    Czy ja dobrze widze ze z tego wynika ze mam 50% na pociagi a nie 37?
    To by bylo bardzo milo.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 25. Data: 2005-11-01 03:16:18
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "JFK" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czy ja dobrze widze ze z tego wynika ze mam 50% na pociagi a nie 37?

    Źle widzisz. Przeczytaj raz jeszcze.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 26. Data: 2005-11-01 18:42:34
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Czy ja dobrze widze ze z tego wynika ze mam 50% na pociagi a nie 37?

    Wydaje mi się, że nie potrafisz czytac.

    pdr
    Olo

  • 27. Data: 2005-11-01 18:45:43
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > A jak wskutek szarpnięcia tramwajem na bilecie nabiją mi się tylko dwie
    > cyferki to co?

    To kasuj trzymając się rurki. Dziwię się, jak coniektórzy ludzie uwielbiają
    sobie stwarzać problemy...

    pdr
    Olo

  • 28. Data: 2005-11-02 10:31:50
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dk30gk$b23$1@inews.gazeta.pl...

    > Nietykalność osobistą masz dopóki posiadasz ważny bilet na przejazd.

    A od kiedy?? Tzn ze za brak biletu mozesz w morde dac??
    Podstawe prawna podaj, cycu jeden.

    Jacek