  • 51. Data: 2007-04-03 13:16:02
    Temat: Re: legalne ściaganie filmów
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 marzec 2007 14:45
    (autor akanid
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <eugcd8$81$1@inews.gazeta.pl>):

    > 2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje krąg osób pozostających w
    > związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub
    > stosunku towarzyskiego.

    Ano właśnie, a udostępniający w sieci p2p są anonimowi i nijak nie pozostają
    w takimże związku...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 52. Data: 2007-04-03 13:18:59
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote in message

    > Ano właśnie, a udostępniający w sieci p2p są anonimowi i nijak nie
    > pozostają w takimże związku...

    Ale sciaganie z p2p to nie jest uzytek ale wejscie w posiadanie. Uzytek to
    jest ogladanie/sluchanie.

    Daniel

  • 53. Data: 2007-04-04 05:15:39
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <eugcd8$81$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ano właśnie, a udostępniający w sieci p2p są anonimowi i nijak nie

    nie są anonimowi ;) zawsze można ustalić od kogo ściągam lub do kogo wysyłam

  • 54. Data: 2007-04-04 08:31:04
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 kwiecień 2007 07:15
    (autor m
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <euvcb1$c55$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > nie są anonimowi ;) zawsze można ustalić od kogo ściągam lub do kogo
    > wysyłam

    Po pierwsze primo: Tak?
    Po drugie primo: I co że ustalisz? I tak nie jest to osoba pozostająca z
    Tobą w stosunku towarzyskim.

    Chyba że mówisz o prywatnych sieciach p2p. Ja założyłem, że chodzi o
    publiczne kanały jak Muł czy Turentus.

  • 55. Data: 2007-04-04 09:00:09
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    On 4 Kwi, 10:31, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:

    > Po pierwsze primo: Tak?
    > Po drugie primo: I co że ustalisz? I tak nie jest to osoba pozostająca z
    > Tobą w stosunku towarzyskim.

    Osoba od ktorej sciagam nie musi pozostawac ze mna w stosunku
    towarzyskim.

  • 56. Data: 2007-04-04 09:24:07
    Od: "m" <l...@w...pl>

    używam torenta do pobierania plików od znajomych ;) i legalnych plków z
    sieci

  • 57. Data: 2007-04-04 09:49:12
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 kwiecień 2007 11:00
    (autor KRZYZAK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@q...googlegroups.c
    om>):

    > Osoba od ktorej sciagam nie musi pozostawac ze mna w stosunku
    > towarzyskim.

    Technicznie nie.... Ale że pytanie dotyczyło prawa....

  • 58. Data: 2007-04-04 10:56:53
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    On 4 Kwi, 11:49, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:

    > Technicznie nie.... Ale że pytanie dotyczyło prawa....

    Moja odpowiedz rowniez. Ostatnio sciagalem utwory z kazik.wp.pl i nie
    lacza mnie zadne stosunki towarzyskie ani z Kazikiem Staszewskim, ani
    WP.

  • 59. Data: 2007-04-04 11:01:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 04.04.2007 KRZYZAK <k...@g...com> napisał/a:

    > Osoba od ktorej sciagam nie musi pozostawac ze mna w stosunku
    > towarzyskim.

    To może odpowiedz na moje wczesniejsze pytanie - kogoż/cóż to Ustawodawca
    miał w takich sytuacjach na myśli, bo to, że sytuację w której możesz
    oglądać coś ściągniętego z netu z żoną, a sam już nie (a do tego prowadzą
    przyjęte przez Ciebie założenia), podejrzewam, że nie wierzysz.

    --
    Marcin

  • 60. Data: 2007-04-04 11:05:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > Moja odpowiedz rowniez. Ostatnio sciagalem utwory z kazik.wp.pl i nie
    > lacza mnie zadne stosunki towarzyskie ani z Kazikiem Staszewskim, ani

    I oczywiście jesteś absolutnie przekonany, że dokonałeś tego w ramach
    użytku dozwolonego? A jak kupujesz w sklepie płytę CD to też jest użytek
    dozwolony? A może też jak sam coś stworzysz i potem tego słuchasz? Już
    wcześnie napisałem - na użytku dozwolonym PA się nie kończy.

    --
    Marcin