  • 11. Data: 2005-11-02 00:46:17
    Temat: Re: laptop i licencja windows
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dk91oi$1cs$1@inews.gazeta.pl b3lf3r
    <z...@p...sprzedajacemu> pisze:

    > przeczytaj *uwaznie* pierwszego posta w wątku, zawierał tylko jedno zdanie
    No właśnie. Cytuję: "czy jak przemieszczam sie z laptopem to w kieszeni
    zawsze musze miec licencje windows aby nikt mnie nie oskarzyl ze mam
    nielegalna kopie?"
    Z czego tu bezdyskusyjnie wynika, że ten jego laptop ma zainstalowaną jakąs
    wersję windows i to jeszcze nielegalnie?

    > owszem, ale przecież nikt nie będzie nosił kopii legalnego windowsa
    > razem z laptopem (na którym jest jedynie linux)
    Czemu? Czy to jest prawnie zabronione? A jak będzie na nim DOS 3.30 (no
    dobra, żartuję).

    Jotte

  • 12. Data: 2005-11-02 06:34:26
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-11-02 00:46, b3lf3r wrote:

    > wiem o co pytał :-) jak myślisz, czy *ds* ma windowsa w kompie?
    > a jeśli nie, to wytłumacz szybko, dlaczego napisał pierwszego posta :-P

    Może ma unixa/cokolwiek i zamierza korzystać z Windowsa mobilnie, stąd
    pierwszy post. Stwierdził, że napewno ma zamiar się przemieszczać z
    laptopem i nic poza tym.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 13. Data: 2005-11-02 06:39:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ds napisał(a):

    > czy jak przemieszczam sie z laptopem to w kieszeni zawsze musze miec
    > licencje windows
    > aby nikt mnie nie oskarzyl ze mam nielegalna kopie?

    Chyba pomyliłes grupy, właściwa to pl.soc.zdrowie.psychiczne.pomocnagla

    ;P

    j.

  • 14. Data: 2005-11-02 11:08:39
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Z czego tu bezdyskusyjnie wynika, że ten jego laptop ma zainstalowaną
    jakąs
    > wersję windows i to jeszcze nielegalnie?

    Co Wy pieprzycie? Człowiek po prostu zapytał czy musi mieć w kieszeni
    licencję jak bierze laptopa np. do pociągu. Kto powiedział że ona jest
    nielegalna? To Twoja wyimaginowana teoria.

  • 15. Data: 2005-11-02 11:16:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Robert J. napisał(a):

    > Co Wy pieprzycie? Człowiek po prostu zapytał czy musi mieć w kieszeni
    > licencję jak bierze laptopa np. do pociągu.

    O! BSA jakąś umowę z PKP podpisało? ;P

    pansp

    j.

  • 16. Data: 2005-11-16 22:51:43