  • 1. Data: 2005-11-02 06:54:25
    Temat: testy na aplikacj
    Od: "Planeta" <p...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś dysponuje testami na aplikację radcowską z poprzednich lat i
    mógłby mi je przesłać (oczywiście odpłatnie ;) Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2005-11-02 20:34:20
    Temat: Re: testy na aplikacj
    Od: "Łukasz Miłosz Gromolak [wroc]" <l...@g...com>

    Czesc,

    Moze znajdziesz cos dla siebie tutaj -
    www.testy-aplikacje.pl

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-11-03 14:04:35
    Od: "M" <t...@c...onet.pl>

    > Czesc,
    >
    > Moze znajdziesz cos dla siebie tutaj -
    > www.testy-aplikacje.pl

    Tylko zwroc uwage ze sie zmienila Ust. o naborze - bedzie m.in. wiecej pytan na
    tescie i wszystkie jednokrotnego wyboru (bylo wielokrotnego)

  • 4. Data: 2005-11-03 18:52:47
    Od: "Planeta" <p...@w...pl>

    Tak wiem- 250 pytań. Dzięki !

  • 5. Data: 2005-11-07 14:05:21
    Od: ela <e...@t...pl>

    sa$3czy mozna pozyskac za odpłatnoscia testy na aplikacje radcowska
    pozdrawiam