  • 1. Data: 2004-10-18 12:14:11
    Temat: kupno-sprzedaz mieszkania
    Od: "Ewusek" <e...@p...com>

    Witam !
    Mam mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe i chcialabym je odsprzedac mojej
    siostrze. Siostra chcialaby wziaz kredyt ale w PKO BP powiedzieli jej, ze
    moga dac jej kredyt tylko pod hipoteke tego mieszkania. Natomiast pani w
    agencji nieruchomosci powiedziala, ze nie musimy przeksztalcac mieszkania ze
    spoldzielczego-wlasnosciowego na hipoteczne bo pozniej nowy wlasciciel to
    sobie zrobi a kredyt w banku i tak dostanie.
    Nasza spoldzielnia istnieje dopiero 3 miesiace, administracja mojego
    osiedla wydzielila sie z duzej spoldzielni tworzac mniejsza, ale nie maja
    jeszcze wszystkich dokumentow ze starej spoldzielni. Wiem, ze zakladanie
    ksiegi wieczystej i wpis do hipoteki moze potrwac kilka miesiecy.
    Czy bank pko bp ma racje czy pani z agencji nieruchomosci ?

    Pozdrawiam,
    Ewa

  • 2. Data: 2004-10-18 14:32:11
    Temat: Re: kupno-sprzedaz mieszkania
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Ewusek" <e...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ksiegi wieczystej i wpis do hipoteki moze potrwac kilka miesiecy.
    > Czy bank pko bp ma racje czy pani z agencji nieruchomosci ?

    ROTFL - sprzedajesz siostrze mieszkanie za pośrednictwem agencji
    nieruchomości?!
    Racje mają obie strony - są banki które wymagają innych zabezpieczeń choćby
    na okres przejściowy do ustanowienia hipoteki, a z drugiej strony nikt nie
    zabroni PKO BP żądać hipoteki jako jedynego dopuszczalnego zabezpieczenia.

  • 3. Data: 2004-10-18 15:29:53
    Od: "Ewusek" <e...@p...com>

    > ROTFL - sprzedajesz siostrze mieszkanie za pośrednictwem agencji
    > nieruchomości?!

    naucz sie czytac ze zrozumieniem... napisalam, ze chce sprzedac siostrze
    mieszkanie i nie wspomnialam, ze to ma byc przez agencje...
    W Agencji sie dowiadywalam bo chce u nich KUPIC mieszkanie.

    Ewa

  • 4. Data: 2004-10-19 06:48:27
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    > naucz sie czytac ze zrozumieniem... napisalam, ze chce sprzedac siostrze
    > mieszkanie i nie wspomnialam, ze to ma byc przez agencje...
    > W Agencji sie dowiadywalam bo chce u nich KUPIC mieszkanie.

    rzeczywiście wynika to z treści Twojego posta...
    > (...) w PKO BP powiedzieli jej, ze
    > moga dac jej kredyt tylko pod hipoteke tego mieszkania. Natomiast pani w
    > agencji nieruchomosci powiedziala (...)
    raczej naucz się pisać ze zrozumieniem
    EOT

  • 5. Data: 2004-10-19 08:40:32
    Od: "Ewusek" <e...@p...com>

    Użytkownik "Wirde" <w...@n...hotmail.com> napisał w wiadomości

> [...]

    ...Natomiast pani w agencji nieruchomosci powiedziala, ze nie musimy
    (MY)przeksztalcac mieszkania, ze spoldzielczego-wlasnosciowego na

    Powiedziala NAM czyli mnie i mojemu mezowi. Istnieje cos takiego jak podmiot
    domyslny...
    Ozywiscie jakbysmy sprzedawali mieszkanie obcej osobie to raczej przez
    agencje.

    Ewa

  • 6. Data: 2004-10-19 09:46:22
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    > Powiedziala NAM czyli mnie i mojemu mezowi. Istnieje cos takiego jak
    podmiot
    > domyslny...

    Jasne i ten podmiot domyślny to TY i TWOJ Mąż, jak mogłem tego nie zrozumieć