  • 1. Data: 2004-10-18 10:28:46
    Temat: Jak to teraz jest z przerejstrowaniem samochodu ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Z tego co slyszalem w wielu wydzialach komunikacji obecnie sa wydawane
    numerki do rejstracji samochodu. Ostatnio kupilem samochod (nie sprowadzony)
    i teraz musze go przerejstrowac. Moje pytanie dotyczy tego czy jesli zglosze
    sie do wydzialu komunikacji i dostane numerek na np. za miesiac to czy po
    tych 30 dniach od zakupu pojazdu bede mogl jezdzic samochodem ktory nadal
    nie jest przerejstrowany ? Czy moze otrzymuje jakies zaswiadczenie ze czekam
    w kolejce i juz termin 30 dni od zakupu do przerejstrowania mnie nie dotyczy
    ?

    Patryk