  • 1. Data: 2004-10-18 11:05:31
    Temat: ku przestrodze!
    Od: "jary" <j...@o...pl>

    Tekst niniejszy kieruje do wszystkich zainteresowanych oferta
    PLUS GSM,ku przestrodze a takze, jesli ktos mial podobne perypetie, z prosba
    o pomoc.
    Zakupilem telefon w abonamencie. W zwiazku z tym, ze potrzebuje
    dostep do wapu poprosilem sprzedawce o mozliwie najtansze polaczenie (
    najlepiej pakiet Gprs Wap). Zaproponowial mi "wap po gprs pakiet 1mb". Po
    miesiacu korzystania z wap gprs dowiedzialem sie,ze ten pakiet dotyczy
    tylko internetu. Prosze sobie wyobrazic moje zdziwienie gdy dowiedzialem sie
    o wielkości rachunku! Sprzedawca oczywiscie tlumaczy sie niezrozumieniem
    moich potrzeb,jasno artykulowanych- telefon+ pakiet gprs wap! Jego
    wspolpracownica na zadane przeze mnie pytanie( od ktorego zaczalem rozmowe)
    powielila blad swojego kolegi i zaproponowala mi ten sam pakiet! Swiadczy to
    dobitnie a niskiej zetelnosci obslugi, wprowadzaniu w blad klienta i
    narazaniu go na dodatkowe koszty. Proba znalezienia kompromisu spelzla na
    niczym a sprzedawca nawymyslal mi od nierozumnych, glupkow i mial pretensje,
    ze wogole smiem sie odezwac i zwrocic mu uwage,ze sie pomylil.
    Najzwyczajniej zrobil mnie w konia. Oczywiscie pokryje nalezna fakture i
    pewnie nastepna tez,ale najlepszym rozwiazaniem dla mnie byloby
    zrezygnowanie z ich uslug i znalezienie innego operatora. Czy mam na to
    jakas szanse? co powinienem zrobic?

  • 2. Data: 2004-10-18 11:59:13
    Temat: Re: ku przestrodze!
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    jary napisał(a):

    [ciach]

> [...]
    > pewnie nastepna tez,ale najlepszym rozwiazaniem dla mnie byloby
    > zrezygnowanie z ich uslug i znalezienie innego operatora. Czy mam na to

    Napisać skargę gdzieś wyżej...

    Mieszkam w małym miasteczku, w którym do niedawna nie było salonów
    firmowych opertatorów. Chciałem przejśc z prepaid na abo. Całość
    opercaji postanowiłem przeprowadzić przez net, bo nie opłacało mi się za
    bardzo jeździć kilka razy (nie mam samochodu) do najbliższego punktu.
    Niestety, ale z różnych względów niezależnych odemnie (zła infomracja w
    BOKu, niepotrzebnie wysłana karta SIM, brak informacji dla kuriera, że
    ma coś odemnie odebrać) cała operacja przedłużyła się do.... 2 miesięcy.
    No i później jeszcze szybciej przełączonono mnie nie abo niż obiecano -
    straciłem kasę na karcie. Wkurzyłem się i napisałem w sumie nie skarkę,
    ale taką swoją opinię do PLUSa - co o tym myślę i że nie będę już nigdy
    w życiu polecał ich usług nikomu znajomemu...
    Po tygodniu telefon z przeprosinami + propozycja zaodśćuczynienia -
    anulowanie pierwszej faktury + pakiet darmowych minut. I to mi się
    spodobało bardzo :)

    Pisz. Pisz wyżej - jakaś reakcja powinna być.

    3m się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/