    From: "Ewusek" <e...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno-sprzedaz mieszkania
    Date: Tue, 19 Oct 2004 10:40:32 +0200

    Użytkownik "Wirde" <w...@n...hotmail.com> napisał w wiadomości
    news:cl2dbt$n7p$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "Ewusek" <e...@p...com> napisał w wiadomości
    >
    > rzeczywiście wynika to z treści Twojego posta...
    > raczej naucz się pisać ze zrozumieniem

    ...Natomiast pani w agencji nieruchomosci powiedziala, ze nie musimy
    (MY)przeksztalcac mieszkania, ze spoldzielczego-wlasnosciowego na
    hipoteczne...

    Powiedziala NAM czyli mnie i mojemu mezowi. Istnieje cos takiego jak podmiot
    domyslny...
    Ozywiscie jakbysmy sprzedawali mieszkanie obcej osobie to raczej przez
    agencje.

    Ewa