  • Data: 2012-08-18 00:12:52
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.08.2012 11:20, Ajgor pisze:

    > Ano wlasnie. Typowe myslenie linuksowca.

    ??

    > Dzieki za potwirdzenie myslenia linuksowymi kategoriami.
    > "Hulajnoga jest najlepsza"
    > "Ale byle jaki samochod jest wygodniejszy od hulajnogi"
    > "Ale mi hulajnoga wystarczy, wiec jest najlepsza"
    >
    > Tak wyglada myslenie linuksowe.

    Ty masz windowsa w mózgu (ze stadem robali i innych wirusów) skoro
    wskazanie, że nieostrożnie obchodzisz się z kwantyfikatorami
    potraktowałeś jako twierdzenie, że Audacity jest najlepszym programem
    zawsze, bezwzględnie z profesjonalnymi zastosowaniami muzycznymi włącznie.

    [ciach]

    > mialem linuksa. Dlugo. I wywalilem. I juz do niego nie wroce. Ze wszystkich
    > lat przy komputerze - te z linuksem byly najgorsze. To byla meka. Mialem
    > wrazenie, jak bym chodzil po kolana w smole. Do dzis sie zastanawiam, po co
    > mi to bylo. Tylko czas stracilem.

    A co _konkretnie_ powodowało to wrażenie?

    > Chociaz przyznam sie, ze od jakiegos czasu stwierdzilem, ze wlasciwie nic mi
    > sie nie chce, wiec raczej nic konkretnego nie robie.

    Ach, może o to właśnie chodzi...