  • Data: 2012-08-20 09:17:54
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-18 17:10, Ajgor pisze:
    > Ależ bardzo się mylisz. Nie lubię windowsa. Wkurza mnie to, że jest
    > nadopiekuńczy, że wiele rzeczy robi nie pytając mnie o zdanie,
    > że ma coś tak kretyńskiego, jak rejestr systemowy, że przy każdym nowo
    > uruchomionym programie wywala mi na ekran splash screena i zasłania coś, co
    > akurat robiłem, i wiele innych rzeczy. Wiesz, jaki system chciał bym mieć na
    > pececie?
    > Amigowy Workbench. Ze wszystkich systemów ten był najlepszy. Idealnie
    > stabilny, i miałem nad nim całkowitą kontrolę.

    Raczej AmigaOS, Workbench to tylko nakładka graficzna, którą w systemie
    można było zmienić (w zasadzie w połowie lat 90 ludzie albo dokładali
    mnustwo nakładek typu toolsdemon, albo też uzywali DirectoryOpusa
    Magellana, a ci bardziej zawzięci scalosa). Stabilność to tez tylko
    wymysł Twojej wyobraźni. O ilo można mu dać in plus szybkość,
    dynamiczność, małe zużycie zasobów, to system, który może zostać
    wywalony przez mały błąd w programie użyszkodnika stabilnym nazwać ciężko.

    > Ale sie nie da. Po prostu linuksa uważam za jeszcze gorszy.

    w zasadzie sie da :)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl