  • Data: 2012-08-18 17:10:12
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Ty masz windowsa w mózgu

    Ależ bardzo się mylisz. Nie lubię windowsa. Wkurza mnie to, że jest
    nadopiekuńczy, że wiele rzeczy robi nie pytając mnie o zdanie,
    że ma coś tak kretyńskiego, jak rejestr systemowy, że przy każdym nowo
    uruchomionym programie wywala mi na ekran splash screena i zasłania coś, co
    akurat robiłem, i wiele innych rzeczy. Wiesz, jaki system chciał bym mieć na
    pececie?
    Amigowy Workbench. Ze wszystkich systemów ten był najlepszy. Idealnie
    stabilny, i miałem nad nim całkowitą kontrolę.
    Ale sie nie da. Po prostu linuksa uważam za jeszcze gorszy.

    > A co _konkretnie_ powodowało to wrażenie?

    Ciągłe konflikty w wersjach bibliotek, ograniczenia w orpogramowaniu, ciągłe
    braki różnych potrzebnych funkcji itp.

    > Ach, może o to właśnie chodzi...

    Być może :) Jako emeryt nie mam takiej potrzeby, żeby mi się coś chciało :)
    A zwłaszcza nie jestem policjantem, więc prawdę mówiąc wisi mi, co Policja
    ma na komputerach.
    Znając polskie realia, cokolwiek by mieli, i tak będzie drogo, bo jakiś
    cwaniaczek wyczuje okazję do wyciągnięcia
    kasy z mojej kieszeni (i z Twojej też). A jak przyjdę na posterunek zgłosić
    kradzież samochodu, to i tak będzie mnie gliniarz
    traktował jak intruza, który mu tylko głowę głupotami zawraca. Bo co takiego
    policjanta (z windowsem, czy z linuksem - bez znaczenia - obchodzi, że komuś
    samochód ukradli). A jak tylko się odwrócę, zaraz moje zgłoszenie wrzuci do
    szuflady z napisem "sprawy nie rozwiązane" i ją zamknie.