  • Data: 2012-08-18 22:59:10
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Kłamstwo. To shareware. Za 225 dolarów.
    >
    > Reszty nawet nie chce mi się sprawdzać. Jesteś zwyczajnie niewiarygodny.

    Kolejny raz popisujesz się niewiedzą. Shareware są tylko ostatnie dwie
    wersje. To wyczytałeś prawidłowo. Wcześniejsze są darmowe. Tej informacji
    już nie znalazłeś :)
    Co do MIDI - słyszałeś, że dzwonią, ale nie słyszałeś, w którym kościele.
    Coś gdzieś tam wyczytałeś, ale nie do końca :) Zapewne po tym, jak napisałem
    wcześniejszego posta :) MIDI to jest cyfrowy interface do przekazywania
    danych o dźwięku. Nie ma nic wspólnego bezpośrednio z zapisem nutowym,
    chociaż CZASEM bywa do tego wykorzystywany. Bardzo żadko, chociaż są
    programy, które go w ten sposób wykorzystują. Na przykład Sibelius (funkcję
    taką ma też Cubase, chociaż nie jest ona często wykorzystywana). Ale o wiele
    częściej do przekazywania komend sterujących urządzeniami muzycznymi :)
    Dzięki MIDI można na przyklad sterować programami komputerowymi przy pomocy
    sprzętowych sterowników. Także grać sprzętowymi klawiaturami z
    wykorzystaniem programowych wirtualnych instrumentów (na przyklad VSTi). Ja
    na przykład mam kontroler E-MU XBoard49, który ma klawiaturę fortepianową i
    16 potencjometrów (nie licząc innych przycisków funkcyjnych, i masy finkcji
    uruchamianych pojedynczymi klawiszami). Po podłączeniu do komputera mogę na
    niej grać brzmieniami wtyczek na komputerze, i jednocześnie potencjometrami
    sterować ustawieniami wtyczek i oprogramowania muzycznego. Każdy
    potencjometr mogę sobie dowolnie oprogramować do sterowania konkretną
    funkcją. A w programach do rejestrowania mogę to granie rejestrować tak, jak
    z zewnętrznego instrumentu. Dodatkowo później mogę dowolnie zmieniać
    brzmienia już nagranej ścieżki. Prawdę mówiąc oprócz Audacity (i
    windowsowego rejestratora :) nie znam żadnego programu, kótry by nie
    obsługiwał komend MIDI z zewnętrznych sterowników.
    Na resztę nawet nie chce mi się odpowiadać :) Niewiedza, niewiedza,
    niewiedza... I jedn argument: "kłamiesz". Jak się często używa takich
    argumentów, to w końcu tracą one jakąkolwiek wagę :) Pod tym względem jesteś
    podobny do PIS-u.