  • Data: 2012-08-18 20:49:00
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2012 17:18, Ajgor pisze:

    > Eh... Na prawdę mam wymieniać? Do rana by mi zajęło. Na przykład nie ma
    > funkcji "PunchIn/PunchOut", nie ma Warpa,
    > nie ma obsługi ścieżek Midi z pianorollem (podstawa nawet w najprostszych
    > programach), chyba w ogóle nie ma obsługi czegoś takiego, jak MIDI, nie
    > obsługuje wtyczek VST/VSTi (w dzisiejszym nagrywaniu i obróbce dźwięku te
    > wtyczki są jak paliwo dla samochodu. Są po prostu wszędzie. I wiele jest za

    Dziecko drogie, Audacity nie jest programem do obróbki muzyki w zapisie
    nutowym!

    Mam zacząć narzekać, że Photoshop nie ma automatycznego wymiarowania i
    tworzenia rzutów perspektywicznych i planów pięter na podstawie projektu??

    Audacity jest tak na prawdę tylko podstawowym narzędziem załączanym z
    (prawie) każdą dystrybucją. Przypomnij mi, jakie jest podstawowe
    narzędzie do nagrywania i obróbki dźwięku dostarczane z Windows? ;->

    > darmo. Dosłownie setki), nie znalazłem możliwości nagrywania
    > wielościeżkowego, czyli mozliwości nagrania kilku ścieżek z różnych źródeł
    > jednocześnie. Itd itd itd itd........ KAŻDY nawet przeciętny program do
    > nagrywania, czy obróbki dźwięku ma te rzeczy.

    Taaaak?

    Przeciętny program dla amatora, który chce się tylko pobawić obróbką
    dźwięku? No jaki, ciekaw jestem... I za ile ;)

    To nie jest windowsowy program, hmm?