  • Data: 2012-08-18 21:00:45
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:502fe39c$1@news.home.net.pl...

    > Dziecko drogie, Audacity nie jest programem do obróbki muzyki w zapisie
    > nutowym!

    Przyznam Ci rację we wszystkim, jeśli chociaż w jednym miejscu mi pokażesz,
    gdzie napisałem coś o zapisie nutowym.
    Cały czas piszę o normalnych programach do obróbki dźwięku. No chyba, że
    linuks tak Ci już ograniczył wiedzę,
    że słowo MIDI kojarzy Ci sie tylko z nutami :)

    > Audacity jest tak na prawdę tylko podstawowym narzędziem załączanym z
    > (prawie) każdą dystrybucją. Przypomnij mi, jakie jest podstawowe narzędzie
    > do nagrywania i obróbki dźwięku dostarczane z Windows? ;->

    A kto mówi o "dostarczaniu z systemem"? Jeden z przedmówców podał ten
    program jako przykład, jaki to linuks jest zaawansowany, więc wytłumaczyłem,
    jakie to jest "zaawansowanie" i tyle.

    > Taaaak?

    > Przeciętny program dla amatora, który chce się tylko pobawić obróbką
    > dźwięku? No jaki, ciekaw jestem... I za ile ;)

    Reaper. Za darmo. Buzz. Też za darmo. ModPlugTracker. Też za darmo. I wiele
    innych,. Też za darmo. To tylko przyklad. Fakt, że większość dzieciaków
    używa pirackiego Fruity Loopsa, a większość znanych polskich muzyków
    pirackiego Reasona. (A później w reklamach krzyczą, że piractwo jest "be:) )
    Ale to nic nie zmienia :) Na Linucha nawet płatnych programów tej klasy nie
    ma. Że o Cubase czy Abletonie nie wspomnę.

    Eh. Miałem już z Tobą nie dyskutować.