  • Data: 2012-08-19 09:50:43
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2012 22:59, Ajgor pisze:

    > Kolejny raz popisujesz się niewiedzą. Shareware są tylko ostatnie dwie
    > wersje. To wyczytałeś prawidłowo. Wcześniejsze są darmowe. Tej informacji
    > już nie znalazłeś :)

    Wchodzę na stronę - widoczna cena. Koniec tematu.

    > Co do MIDI - słyszałeś, że dzwonią, ale nie słyszałeś, w którym kościele.
    > Coś gdzieś tam wyczytałeś, ale nie do końca :) Zapewne po tym, jak napisałem
    > wcześniejszego posta :) MIDI to jest cyfrowy interface do przekazywania
    > danych o dźwięku. Nie ma nic wspólnego bezpośrednio z zapisem nutowym,

    Nie chodziło o dosłowny zapis nutowy, z pięciolinią, owalami nutek
    itepe, tylko o to, że MIDI przekazuje (jak nuty) parametry dźwięku, a
    nie ich "dosłowne" brzmienie.

    Dla każdego choć trochę inteligentnego to oczywiste.

    OK, specjalnie dla ciebie: zapis "nutowy".

    [ciach]

    > brzmienia już nagranej ścieżki. Prawdę mówiąc oprócz Audacity (i
    > windowsowego rejestratora :) nie znam żadnego programu, kótry by nie
    > obsługiwał komend MIDI z zewnętrznych sterowników.

    Każdy program, który jest przeznaczony wyłącznie do manipulowania
    dźwiękiem w formie zapisanej fali dźwiękowej. A jest ich całkiem sporo.

    > Na resztę nawet nie chce mi się odpowiadać :) Niewiedza, niewiedza,
    > niewiedza...

    I znowu kłamiesz.

    > I jedn argument: "kłamiesz". Jak się często używa takich

    To nie jest argument, tylko stwierdzenie faktu. Uporczywie piszesz
    kłamstwa i masz do mnie pretensje, że ci to wytykam.

    > argumentów, to w końcu tracą one jakąkolwiek wagę :) Pod tym względem jesteś
    > podobny do PIS-u.

    Och, jaki merytoryczny argument!