    From: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Fri, 17 Aug 2012 19:02:21 +0000 (UTC)

    Dnia 17.08.2012 Ajgor <n...@...pl> napisał/a:

    > Twoja wiara nie ma nic do rzeczy.

    Niby nie ma, ale wydaje mi się, że gdybyś wiedział, co to repozytorium,
    nie pieprzyłbyś bez sensu o kompilacji ze źródeł jako rzekomo
    podstawowej metody instalacji oprogramowania w Linuksie.

    > Że Kazdy? Bo to prawda. Jedyny program na Winde, ktory nie jest lepszy od
    > linuksowego Audacity, to jest... Windowsowy Audacity :)

    Kłamiesz. Na Windows jest mnóstwo softu, są więc też niesamowite gnioty.
    Naprawdę potrzeba Ci palcem pokazać?

    > To po cholere sie wypowiadasz, i na jakiej podstawie zarzucasz mi klamstwo,
    > jak nie wiesz, o czym mowisz? Ja wiem o czym mowie.

    Wydaje Ci się. Zwłaszcza, jeśli chodzi o Linuksa.

    > Dzieki za potwirdzenie myslenia linuksowymi kategoriami.
    > "Hulajnoga jest najlepsza"
    > "Ale byle jaki samochod jest wygodniejszy od hulajnogi"
    > "Ale mi hulajnoga wystarczy, wiec jest najlepsza"
    >
    > Tak wyglada myslenie linuksowe.

    Kłamiesz. Nigdzie nie pisałem, że Audacity (ani żaden inny
    program) jest "najlepszy" (cokolwiek miałoby to znaczyć).
    Napisałem, w odpowiedzi na zarzut "Na Linuksa nie ma dobrych
    programów": Czego brakuje programom X,Y,Z? (w domyśle: żeby
    uznać je za dobre). Dobre, nie najlepsze.

    To Ty twierdzisz "skoro mnie hulajnoga nie
    wystarcza, to znaczy, że nie jest dobra". Naprawdę do retuszu
    czerwonych oczu ze zdjęć u cioci na imieninach nie trzeba
    Fotoszopa.

    > mediow - grafiki i muzyki. Jesli chodzi o muzyke i grafike, kiedys (lata
    > temu) zajmowalem sie tymi sprawami na na powaznie. Komponowalem muzyke
    > (chociaz pod innym nickiem), ktora do tej pory jest do znalezienia na

    No ja jestem tylko muzykiem amatorem (saksofon, orkiestra dęta).
    Pewnie dlatego nie odczuwałem braków Audacity.
    A moje kompozycje leżą w szufladzie, ale może to i lepiej ;-)

    > W C# nie jestem specjalista, tylko sie ucze, bo nie mam innego pomyslu na
    > wykorzustanie komputera w domu (emeryt nie ma duzych potrzeb),
    > no i potrzebuje pewnej funkcji ktorej nie ma w zadnym darmowym programie,
    > wiec chce sobie napisac sam :)
    > Troche sie naumiałem. Jak sie chce, to na prawde mozna. W miedzyczasie

    No i takiś pewny siebie, że w jeden dzień w C# napiszesz przeglądarkę porównywalną
    z Firefoksem czy Operą? (Które notabene wg Ciebie to to samo).
    Wybacz, ale takie nadęte twierdzienia powodują, że Twoja wiarygodność
    leci na pysk.

    > mialem linuksa. Dlugo. I wywalilem. I juz do niego nie wroce. Ze wszystkich
    > lat przy komputerze - te z linuksem byly najgorsze. To byla meka. Mialem
    > wrazenie, jak bym chodzil po kolana w smole. Do dzis sie zastanawiam, po co
    > mi to bylo. Tylko czas stracilem.

    Cóż, to wiele wyjaśnia...
    Dla mnie EOT.

    BTW: jak już napiszesz tego klona Opery w C#, to daj cynk- przeportuję go
    na Linuksa, będzie ten biedny system miał chociaż jeden dobry program...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.