  • 1. Data: 2002-11-05 10:46:25
    Temat: kto w Polsce moze mierzyc predkosc samochodow na drodze publicznej?
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    Jakie ustawy i/lub rozporzadzenia reguluja
    warunki pomiaru predkosci samochodow osobowych
    na drogach publicznych, ktory to pomiar moze byc dowodem
    w postepowaniu.

    Mam nadzieje, ze tam doczytam, czy pomiary
    moze wykonywac tez straz miejska?
    Jakie urzadzenia sa dzis dopuszczone do
    wiarygodnych pomiarow w rozumieniu dowodu?
    Itp

  • 2. Data: 2002-11-05 19:00:04
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Uzytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    > moze wykonywac tez straz miejska?
    > Jakie urzadzenia sa dzis dopuszczone do
    > wiarygodnych pomiarow w rozumieniu dowodu?

    dolaczam sie do pytania, i od razu pytam czy w PL podobnie jak w USA pomiar
    jest wazny nie tylko jesli zostal wykonany homologowana 'suszarka" przez
    'przeszkolonego' policjanta i na drodze ktora ma aktualna homologacje (?) bo
    w usa drogi musza mic cos a'la homologacje?

    pozdrowka
    bolo

  • 3. Data: 2002-11-06 10:33:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "bolo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    bo
    > w usa drogi musza mic cos a'la homologacje?

    Pewnie.W dodatku pomiar musi być wykonany jeśli pogoda ma homologacje
    Instytutu Meteorologi;))))
    Ty tak serio pytasz?

    Leszek

  • 4. Data: 2002-11-06 11:49:55
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze wykonywac tez straz miejska?
    > Jakie urzadzenia sa dzis dopuszczone do
    > wiarygodnych pomiarow w rozumieniu dowodu?

    Wszystko co może świadczyć o przebiegu zdarzenia może być dowodem. Nawet
    zeznania niewidomej staruszki. Sąd bada dowody i na tej podstawie
    orzeka.
    Tak więc w ten sposób się nie wykręczisz :-(.

    Krzysztof