  • 1. Data: 2002-11-05 10:52:29
    Temat: dzialalność a zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    no własnie ...
    co zrobic zeby nie wyrejestrowywać dzialaności ( nie mam ochote za
    miesiąc ponownie jej rejestrowac - strata czasu i pieniędzy ) i
    zarejestrowac sie jako osoba bezrobotna .... ???

    czy jest dobry przepływ informacji pomiędzy urzedem pracy a wydziełm
    ewidencji gd urzedu miasta ???
    co moze grozic za zatajenie niewyrejestrowania ???

    sqrczak

  • 2. Data: 2002-11-05 11:57:18
    Temat: Re: dzialalność a zasiłek dla bezrobotnych
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Nov 2002, sqrczak wrote:
    [...]
    >+ czy jest dobry przepływ informacji pomiędzy urzedem pracy a wydziełm
    >+ ewidencji gd urzedu miasta ???

    Dobry przepływ to jest między UP a ZUSem oraz między UM a ZUSem.
    Ciekawe co ZUSowi powiesz jak sie zacznie pytać listami poleconymi ;>
    Nie proś się o kłopoty :]

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-11-05 12:03:29
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > Dobry przepływ to jest między UP a ZUSem oraz między UM a ZUSem.
    > Ciekawe co ZUSowi powiesz jak sie zacznie pytać listami poleconymi
    ;>
    > Nie proś się o kłopoty :]

    zaraz zaraz
    ale w zusie to dzialaność jest wyrejestrowana od hohohoho
    co najmniej roku ...
    więc ?

    chodzi mi tylko o to , zebym nie musiał wykreślac się z ewidencji ,
    nie o to , zeby tą działalność mieć

  • 4. Data: 2002-11-05 12:28:27
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

> [...]
    [...]
    >+ zaraz zaraz
    >+ ale w zusie to dzialaność jest wyrejestrowana od hohohoho

    A w UM/UG nie ?

    >+ więc ?
    >+
    >+ chodzi mi tylko o to , zebym nie musiał wykreślac się z ewidencji ,
    >+ nie o to , zeby tą działalność mieć

    Ja akurat w rozróżnianie "wykreślania" i "mania" wnikał
    nie będę ;) ale...
    ...polecam Artura:

    http://groups.google.com.pl/groups?selm=3c504bc0.559
    182%40news.onet.pl&oe=ISO-8859-2&output=gplain
    http://groups.google.com.pl/groups?selm=3c4dbbfd.859
    6066%40news.onet.pl&oe=ISO-8859-2&output=gplain

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (który "zamykania" ani "zawieszania" nie ćwiczył)

  • 5. Data: 2002-11-05 16:25:30
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > A w UM/UG nie ?

    nie , nie chce mi się tam chodzić . nie chce mi się za kilka miesięcy
    znowu płacic za to ze mnie wpiszą ....
    ( a regon i tak dostanę ten sam )

    > Ja akurat w rozróżnianie "wykreślania" i "mania" wnikał
> [...]
    dobrze
    ale nie ma tam wyjasnionej kwestii czy prowadzenie dzialaności to
    tylko "posiadanie wpisu do ewidencji"
    nie znam na tyle polskiego prawa
    ale jeśli mam wpis a nie wystawiłem żadnej fakury od grudnia 2001
    roku , to prowadzę działalność ????

    generalnie testowałem opis z drugiego linku ( pól miesiąca
    zarejestrowany w zusie, poł miesiąca niezarejestrowany) i nie miałem
    z tego powodu żadnych nieprzyjemności ...

    taaaaaaaaaak
    i dalej wciąż nie wiem nic
    :(

  • 6. Data: 2002-11-05 23:08:32
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

> [...]
    >+ tylko "posiadanie wpisu do ewidencji"
    >+ nie znam na tyle polskiego prawa
    >+ ale jeśli mam wpis a nie wystawiłem żadnej fakury od grudnia 2001

    Artur powołuje się na literalny zapis, który *rzeczywiście*
    brzmi że "od rozpoczęcia" (i tu mamy różne zdania o co chodzi :))
    do *zakończenia* (i prawde mówiąć IMHO "zakończenie" to jednak
    nie "zawieszenie").
    Jest prawdą że jest *również* sporo takich którzy:

    >+ generalnie testowałem opis z drugiego linku ( pól miesiąca
    >+ zarejestrowany w zusie, poł miesiąca niezarejestrowany) i nie miałem
    >+ z tego powodu żadnych nieprzyjemności ...

    ...tak argumentują. Jest prawdą że nie widziałem opinii
    że komus takie "działanie" zaszkodziło - ale również
    jest prawdą że to niczego nie dowodzi :(
    [...]
    >+ i dalej wciąż nie wiem nic

    ...wyglada na to że niestety :(
    Odezwałem się nie dlatego że wiem jaka jest podstawa prawna,
    tylko że wiem iż sprawa była wałkowana ze skutkiem jak
    wyżej (każdy sobie prawo interpretuje wedle uznania, wynik...
    no - po kilku latach mozna bedzie powiedzieć...)

    Pozdrowienia, Gotfryd