  • 1. Data: 2002-11-05 08:29:43
    Temat: Odszkodowanie za błędną decyzje ZUS
    Od: "Tomek" <x...@w...pl>

    W roku 1998 ZUS (fundusz alimentacyjny) przyznał mojej b. żonie alimenty
    (nie miał do tego podstaw bo ja je płaciłem). Gdy tylko dowiedziałem się o
    tym natychmiast poinformowałem ZUS że płace alimenty. Ale ten zignorował
    moje wyjaśnienia i jeszcze przez dwa lata wypłacał pieniądze obciążając mnie
    kosztami i ścigał mnie przez komornika (bezskutecznie), ale uniemożliwiło mi
    to normalne życie.
    Chciałbym spłacić zadłużenie wobec ZUS ale jednocześnie uważam że zostałem
    skrzywdzony (ZUS wiedząc że niema podstaw do wypłaty alimentów powinien je
    wstrzymać natychmiast a nie po dwóch latach), na podstawie jakiego przepisu
    mogę się domagać odszkodowania.

    T.