  • 1. Data: 2010-09-02 16:53:16
    Temat: 'kradzież' portfolio
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Okazjonalnie wykonuje, na podstawie umowy o dzielo, serwisy internetowe.
    Posiadam swoje portfolio, ktore przedstawiam potencjalnym zainteresowanym.

    Dzis natknalem sie w internecie, na oferte jednego z moich bylych
    zleceniodawcow, oferta sklada sie w 90% ze skopiowanego mojego
    portfolio. Reklamuje sie on, ze wykonal serwisy X, Y, Z, podczas gdy nie
    mial z nimi nigdy nic wspolnego (nie wykonywalem ich dla niego).

    Zleceniodawca prowadzi jednoosobowa DG.

    Co moge zrobic? Czy jest jakis inny sposob walki niz wykazanie szkody i
    powodztwo cywilne?

    --
    http://www.listatima.pl/

  • 2. Data: 2010-09-02 17:24:58
    Temat: Re: 'kradzież' portfolio
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-02 18:53, Stefan pisze:
> [...]
    >
    > Zleceniodawca prowadzi jednoosobowa DG.
    >
    > Co moge zrobic? Czy jest jakis inny sposob walki niz wykazanie szkody i

    Ciesz sie ze nie miszkasz w chinach bo bys mial
    kilkaset jak nie wiecej takich skopiowanych portfolio.

  • 3. Data: 2010-09-02 18:47:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i5okpt$ddg$1@inews.gazeta.pl Stefan
    <s...@c...wp.pl> pisze:

> [...]
    > Reklamuje sie on, ze wykonal serwisy X, Y, Z, podczas gdy nie mial z nimi
    > nigdy nic wspolnego (nie wykonywalem ich dla niego).
    Zezłościć się.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2010-09-02 19:15:49
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    prawo autoraskie wyłacza portfolio

    jk

  • 5. Data: 2010-09-02 22:11:14
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Thu, 02 Sep 2010 18:53:16 +0200, Stefan wrote:

    > Co moge zrobic? Czy jest jakis inny sposob walki niz wykazanie szkody i
    > powodztwo cywilne?

    Potraktuj to jak czyn nieuczciwej konkurencji.

    --
    Mar.

  • 6. Data: 2010-09-03 08:37:41
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-09-02 21:15, malgosia pisze:

    > prawo autoraskie wyłacza portfolio

    Możesz rozwinąć tę dość rewolucyjną tezę?

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 7. Data: 2010-09-03 08:40:17
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-09-02 18:53, Stefan pisze:

    > Co moge zrobic? Czy jest jakis inny sposob walki niz wykazanie szkody i
    > powodztwo cywilne?

    Zależy co chcesz osiągnąć. Jeśli tylko zlikwidować tę sytuację, to nie
    musisz wykazywać szkody. Jeśli chcesz, żeby on Ci zapłacił, za bezprawne
    wykorzystanie Twoich utworów, to też nie musisz wykazywać szkody.
    Wykazać musisz swoje autorstwo.

    No i rzeczywiście nie ma lepszej drogi niż powództwo cywilne. Oczywiście
    można też próbować zawiadamiać prokuraturę.

  • 8. Data: 2010-09-03 09:21:29
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Możesz rozwinąć tę dość rewolucyjną tezę?

    polecam ustsawę

    jk

  • 9. Data: 2010-09-03 09:24:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 11:21:29 +0200, malgosia napisał(a):

    > polecam ustsawę

    Którą "ustsawę"?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-09-03 10:17:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 11:24:56 +0200, MadMan napisał(a):

    > Którą "ustsawę"?

    Nie karm trola koliny o rozdwojonej jaźni.

    --
    :-) Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl