  • 1. Data: 2010-09-02 09:26:45
    Temat: informacja o stażu
    Od: me-how <t...@k...pl>

    Witam, nie wiem czy to właściwa grupa, ale zapytam.
    Dzwoni do firmy ktoś z jakiegoś biura finansowego,
    i chce rozmawiać z osobą odbywająca staż - pewnie chce mu jakiś filar
    czy inne ubezpieczenie sprzedaż. Na moje pytanie że skąd wie że ktoś
    taki w ogóle tu jest mówi że to informacja ogólnie dostępna - czy to
    prawda czy ktoś w urzędzie pracy załatwiający staż podaje namiary nie do
    końca oficjalnie?

    pozdr
    M.

  • 2. Data: 2010-09-03 20:43:50
    Temat: Re: informacja o stażu
    Od: "newsy" <t...@a...pl>

    Użytkownik "me-how" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogóle tu jest mówi że to informacja ogólnie dostępna - czy to prawda czy
    > ktoś w urzędzie pracy załatwiający staż podaje namiary nie do końca

    Tak, przerabiałem to kiedyś. Urząd Pracy ma ustawowy obowiązek wywieszania
    informacji o podpisanych umowach m. in. na staż. Informacja taka zawiera
    nazwę firmy oraz ilość osób. Nie ma jednak informacji o twoich danych
    osobowych. Jeśli ta osoba chciała rozmawiać konkretnie z tobą (podała twoje
    imię i nazwisko) to wtedy jest coś nie tak