  • 1. Data: 2006-11-07 11:43:11
    Temat: kradzież?
    Od: "Miga" <s...@c...onet.pl>

    Witajcie!
    Mam pytanie do znawców. Otóż wykupiłam sobie domenę xxxxx.eu i mam tam swoje
    forum internetowe. Farum jest bogate, około 300 uzytkownicków, wiele
    publikacji z przenaczeniem na to forum, logo i grafika specjalnie
    opracowana.
    Ktoś wykupił sobie domenę xxxxx.pl (o identycznej nazwie, tylko .pl, a nie
    .eu), załozył ramkę i przekierował na moje forum.
    Tak więc, po wpisaniu JEGO adresu wyświetla sie MOJA strona.
    Mam swoje przypuszczenia co do celu tego działania.
    Pytanie: Czy takie postępowanie mozna uznać za kradzież mienia
    intelektualnego? Czy mam jakieś szanse z tym walczyć? Gdzie się udac po
    pomoc?

    Pozdrawiam
    Anna

  • 2. Data: 2006-11-07 11:45:02
    Temat: Re: kradzież?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Pytanie: Czy takie postępowanie mozna uznać za kradzież mienia
    > intelektualnego? Czy mam jakieś szanse z tym walczyć? Gdzie się udac po
    > pomoc?

    Ktoś Ci wykupił domenę i Ci źle?

    Dopóki nie ingeruje w Twoją stronę IMHO nie ma problemu

    Jacek

  • 3. Data: 2006-11-07 12:07:56
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Miga" <s...@c...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytanie: Czy takie postępowanie mozna uznać za kradzież mienia
    > intelektualnego? Czy mam jakieś szanse z tym walczyć? Gdzie się udac po
    Dostarcza Ci ruch. To na razie dobrze dla Ciebie.
    Ale mały skrypt pewnie by załatwił sprawę by wszystkim trafiającym do Ciebie
    z takiego przekierowania wyświetlać coś specjalnego.

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2006-11-07 12:09:00
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Dopóki nie ingeruje w Twoj? stronę IMHO nie ma problemu

    Ale najprawdopodobniej w niedługim czasie przyzwyczai uzytkowników i
    zacznie wyswietlac własne reklamy, albo co gorsza załozy własne forum i
    zakonczy przekierowania.

    Byc moze złozy tez ofertę odsprzedazy inicjatorce tego wątku.

    Tak wiec to najprawdopodobniej jest przygotowanie do zarabiania na jej
    pracy.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 5. Data: 2006-11-07 12:14:10
    Od: "Miga" <s...@c...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Byc moze złozy tez ofertę odsprzedazy inicjatorce tego wątku.
    >
    > Tak wiec to najprawdopodobniej jest przygotowanie do zarabiania na jej

    Tego się obawiam i mam podstawy, o których nie mogę tu pisać.
    Czy na tym etapie mam jakieś możliwości przeciwdziałać?

    Anna

  • 6. Data: 2006-11-07 12:31:12
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Paweł napisał(a):
    > Dostarcza Ci ruch. To na razie dobrze dla Ciebie.
    > Ale mały skrypt pewnie by załatwił sprawę by wszystkim trafiającym do Ciebie
    > z takiego przekierowania wyświetlać coś specjalnego.

    dostarczaruch=pożera transfer

  • 7. Data: 2006-11-07 12:52:35
    Od: m...@g...com

    Miga wrote:

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Tego się obawiam i mam podstawy, o których nie mogę tu pisać.
    > Czy na tym etapie mam jakieś możliwości przeciwdziałać?

    Tak, bardzo prostym javascriptem możesz sprawdzić czy twoja strona nie jest
    w cudzej ramce.

    Poza tym, tnij sygnaturki i podpisy.

    p. m.

  • 8. Data: 2006-11-07 13:01:24
    Od: "Miga" <s...@c...onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Tak, bardzo prostym javascriptem możesz sprawdzić czy twoja strona nie
    > jest
    > w cudzej ramce.
    To już sprawdziłam, jest. Ale co mi po tej wiedzy?

    > Poza tym, tnij sygnaturki i podpisy.
    OK :)

    Anna

  • 9. Data: 2006-11-07 14:20:18
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Miga" <s...@c...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Pytanie: Czy takie postępowanie mozna uznać za kradzież mienia
    > intelektualnego? Czy mam jakieś szanse z tym walczyć? Gdzie się udac po

    to go wytnij.
    Pogadaj z adminami serwera. Oni ci to zrobią w 5 minut.

  • 10. Data: 2006-11-07 14:41:27
    Od: "Miga" <s...@c...onet.pl>

    > to go wytnij.
    > Pogadaj z adminami serwera. Oni ci to zrobią w 5 minut.

    Nie bardzo rozumiem ... ??
    On wykupił domenę.

    Anna