  • 11. Data: 2006-11-07 15:22:12
    Temat: Re: kradzież?
    Od: "telmag" <s...@w...pl>

    > Nie bardzo rozumiem ... ??
    > On wykupił domenę.

    on wykupil domene wiec do niej ma prawo. Administrator Twojego serwera moze
    pomoc ci w konfuguracji strony tak aby przy kazdym wejsciu na Twoja strone
    skrypt sprawdzal czy to jest wywolanie w ramce (przekierowanie z innego
    adresu itp) czy nie. Jesli strawierdzi ze tak jest to wyswietli stosowny
    kumunikat i zablokuje mozliwosc wejscia na twoja strone. Natomiast jesli
    skrypt stwierdzi ze wszytsko jest OK strona zostanie prawidlowo wyswietlona.
    To zablokuje wyswietlanie Twojej strony pod innym adresem

    Pozdrawiam
    Wnekus

  • 12. Data: 2006-11-07 15:26:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Nov 2006 14:01:24 +0100, Miga napisał(a):

    > To już sprawdziłam, jest. Ale co mi po tej wiedzy?

    Możesz wyświetlać komunikat który uczuli userów na to żeby patrzyli jaki
    adres wpisują - i żeby korzystali z Twojego adresu :) Albo nawet zablokować
    wyświetlanie strony...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-11-07 15:56:25
    Od: "Miga" <s...@c...onet.pl>

    Użytkownik "telmag" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Administrator Twojego serwera moze pomoc ci w konfuguracji strony tak aby
    >przy kazdym wejsciu na Twoja strone skrypt sprawdzal czy to jest wywolanie
    >w ramce

    Dzięki. To dobra rada. :)

    Anna

  • 14. Data: 2006-11-07 16:00:02
    Od: m...@g...com

    Miga wrote:

    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > To już sprawdziłam, jest. Ale co mi po tej wiedzy?

    No to jeżeli tym javascriptem (lub innymi metodami, niezależnymi od
    javascriptu) sprawdzisz że jest w cudzej ramce, to otwiera ci się wiele
    możliwości:
    - możesz wyświetlić inną treść (złodziejom contentu mówimy nie!)
    - możesz przekierować dokument "nad" ramką na swoją oryginalną stronę.
    - inne.

    p. m.

  • 15. Data: 2006-11-07 16:09:15
    Od: "Miga" <s...@c...onet.pl>

    > - możesz wyświetlić inną treść (złodziejom contentu mówimy nie!)
    > - możesz przekierować dokument "nad" ramką na swoją oryginalną
    > stronę.
    > - inne.

    Dziękuję! Na pewno skorzystam z Waszych rad.

    Anna

  • 16. Data: 2006-11-08 08:26:16
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 7 Nov 2006 12:43:11 +0100,
    Miga <s...@c...onet.pl> screamed:
> [...]
    > forum internetowe. Farum jest bogate, około 300 uzytkownicków, wiele
    > publikacji z przenaczeniem na to forum, logo i grafika specjalnie
    > opracowana.
    > Ktoś wykupił sobie domenę xxxxx.pl (o identycznej nazwie, tylko .pl, a nie
    > .eu), załozył ramkę i przekierował na moje forum.
    > Tak więc, po wpisaniu JEGO adresu wyświetla sie MOJA strona.
    > Mam swoje przypuszczenia co do celu tego działania.
    > Pytanie: Czy takie postępowanie mozna uznać za kradzież mienia
    > intelektualnego? Czy mam jakieś szanse z tym walczyć? Gdzie się udac po

    Masz kilka prostych rozwiązań:
    - sprawdzać adres strony i jeśli nie jest xxxx.eu - przekierowywać na
    nią.

    - blokować dostęp z tamtej strony w identyczny niemalże sposób.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 09:25:36 user up 11154 days, 21:20, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    We live in an age when pizza gets to your home before the police.

  • 17. Data: 2006-11-08 08:27:31
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 7 Nov 2006 16:22:12 +0100,
    telmag <s...@w...pl> screamed:

> [...]
    > skrypt sprawdzal czy to jest wywolanie w ramce (przekierowanie z innego

    Bez przesady. To tak jakby sprzedawca samochodu miał doradzać w wyborze
    kołpaczków...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 09:27:14 user up 11154 days, 21:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I admire the Pope.I have a lot of respect for anyone who can tour w/o an album.

  • 18. Data: 2006-11-08 08:46:54
    Od: "Miga" <s...@c...onet.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Masz kilka prostych rozwiązań:
    > - blokować dostęp z tamtej strony w identyczny niemalże sposób.
    Tak zrobiłam.
    Ale nie ukrywam, że uważam to rozwiązanie za półśrodek. A metoda bardziej mi
    przypomina zabawę w ciuciubabkę niż realną mozliwość obrony przed kradzieżą.
    Dzięki.
    Anna

  • 19. Data: 2006-11-08 10:45:26
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 8 Nov 2006 09:46:54 +0100,
    Miga <s...@c...onet.pl> screamed:
    > Tak zrobiłam.
    > Ale nie ukrywam, że uważam to rozwiązanie za półśrodek. A metoda bardziej mi
    > przypomina zabawę w ciuciubabkę niż realną mozliwość obrony przed kradzieżą.

    Dlaczego ciuciubabkę? Jednym wpisem blokujesz *wszystkie* tego typu
    praktyki (sprawdzaj, czy adres jest różny od Twojego, nie czy jest taki
    jak tamten).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 11:45:01 user up 11154 days, 23:40, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    One picture is worth 128K words.

  • 20. Data: 2006-11-08 17:00:26
    Od: "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl>

    Użytkownik "Miga" <s...@c...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Tego się obawiam i mam podstawy, o których nie mogę tu pisać.
    > Czy na tym etapie mam jakieś możliwości przeciwdziałać?

    jeśli powyżej kosztów zakupu to jest to karalne

    WojtekPL