  • 1. Data: 2006-11-07 08:41:37
    Temat: Egzekucja polisy na zycie.
    Od: "kubusss" <m...@g...com>

    Czy ktos moze zna odpowiedz na takie pytanie ?
    Pan X dowiaduje sie ze do sadu trafia pozew przeciwko niemu, jedyny
    majatek jaki posiada to milion zlotych. Pan X idzie do ubezpieczyciela
    i zakłada sobie polise na zycie i wplaca do tego ubezpieczyciela ten
    milion tytułem składki. Jak w egzekucji ruszyc ten szmal bez wizyty w
    sadzie
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-07 11:17:53
    Temat: Re: Egzekucja polisy na zycie.
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    kubusss napisał(a):
> [...]
    > i zakłada sobie polise na zycie i wplaca do tego ubezpieczyciela ten
    > milion tytułem składki. Jak w egzekucji ruszyc ten szmal bez wizyty w
    1. Czekać az smierc go dopadnie
    2. Skarga Pauliańska