  • 41. Data: 2009-07-06 07:14:02
    Temat: Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
    Od: spp <s...@o...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > ... Może
    > się mylę ale nie znam przypadku by obywatel wygrał z policjantem w sądzie.

    Mówisz -masz. ;)

    http://www.izg.pl/?page=aktualnosci&id=9709

    Przesłuchiwał i palił, teraz za to przeprosi
    - Policjant kopcił jak smok - wspomina Janusz Spyra. Sąd Apelacyjny w
    Poznaniu uznał, że policjant paląc papierosy w obecności świadka,
    naruszył jego dobra osobiste. Teraz musi go osobiście przeprosić.

    --
    spp

  • 42. Data: 2009-07-06 07:49:57
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    spp ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > Poznaniu uznał, że policjant paląc papierosy w obecności świadka,
    > naruszył jego dobra osobiste. Teraz musi go osobiście przeprosić.

    Kruca bomba niezły jesteś :-) Ale to jednostkowy przypadek.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 43. Data: 2009-07-06 07:57:51
    Od: spp <s...@o...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Kruca bomba niezły jesteś :-)

    Bez przesady - nie wierzę w zero-jedynkowe sytuacje. :)

    Słowa 'zawsze', 'nigdy' już dawno wykreśliłem ze swojego słownika. :)

    --
    spp

  • 44. Data: 2009-07-06 11:16:25
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Herald napisal:
    > Zmień dostawcę siary
    > chujowy towar ci opycha.
    > barania głowa robi wszystko
    > Ty jesteś lepszy od kaszpirowskiego czester
    > Ty jesteś taki debil
    > skąd domniemanie palancie
    > odstaw to ścierwo co palisz
    > więcej niż pół zwoju na tej masie mózgowej
    > placu i srać naokoło.
    > Świstaka posadzili

    Widac, ze gowniarze maja wakacje i sie nudza.
    Pozostaje tylko chama spuscic do KF-a.
    --
    Jacek

  • 45. Data: 2009-07-06 11:18:27
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 4 Jul 2009 20:34:43 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > KM napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > No to niech zaczna wojne z matka, a wyjda jak Zablocki na mydle.
    > Nie maja zadnej podstawy prawnej do zamieszkiwania,

    Masz podstawy do wysuwania takiej tezy?

    > a szczegolnie juz maz.

    Właśnie jak stał się mężem nabył sporo praw (i obowiązków). M.in wspólne
    zamieszkiwanie :)

    > Nie maja tez zadnej podstawy do jakiegokolwiek dzialania
    > w przedmiotowej kwestii.

    Zmień dostawcę siary - bo ten twój obecny coś chujowy towar ci opycha.
    Jak ma nie działać jak jakaś barania głowa robi wszystko by jej mieszkania
    legło w gruzach.

    > De facto calosc nalezy do matki

    Ty jesteś lepszy od kaszpirowskiego czester - wiedziałeś o tym?
    A propo - nic nie wspominano o ojcu!!!
    Może on zmarł i córka stała się normalnym współwłaścicielem nieruchomości.
    Kwestia działu spadku pomijalna na razie - i tak po pól roku od dowiedzenia
    się o śmierci - spadkobierca dziedziczy z mocy ustawy.

    > i jezeli akurat ma taka fanaberie zeby celowo zalewac sobie SWOJ parter
    > to guzik jej zrobic moga.

    Ty jesteś taki debil czy tylko prowokujesz?

    > Malo tego, jak sie uprze, to moze wystapic o zaplacenie za bezumowne
    > korzystanie z jej nieruchomosci

    Pytam po raz kolejny - skąd domniemanie palancie że córka nie jest
    współwłaścicielką?

    > plus wydziedziczyc corke za "razaca niewdziecznosc"

    Ty weź już naprawdę odstaw to ścierwo co palisz, bo już ci nie zostanie
    więcej niż pół zwoju na tej masie mózgowej, a potem to zaczniesz chodzić po
    placu i srać naokoło.

    > plus wystapic z wnioskiem o eksmisje.

    Świstaka posadzili ... :))))

  • 46. Data: 2009-07-06 19:56:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ekspertyza inspektora nadzoru budowlanego. Kosztuje.

    Napisz, gdzie i do jakiej sprawy Inspektor Nadzoru Budowlanego przyjął
    jakiekolwiek wynagrodzenie za wykonane przez siebie czynności. Może być na
    PRIV.

  • 47. Data: 2009-07-06 19:58:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > Robert Tomasik ni au koto ha itsumo tanosii
    > A słyszałeś żeby ktokolwiek pozwał SPAT? Za naruszenie miru domowego?

    Za naruszenie miru domowego? To raczej nie prawdopodobne. Ale kilka spraw o
    przekroczenie uprawnień było.

    > "zwykłego" policjanta możesz wysłać w kosmos jak nie ma nakazu rewizji.

    Aha. Oczywiście znasz podstawę prawną z której wynika, ze policjant w celu
    dokonania przeszukania musi mieć nakaz. Jesli tak, to podrzuć z łaski
    swojej, bom ciekaw.

    > Ze SPATowcem ta sztuczka się nie udaje.

    Ze zwykłym policjantem też. Czasem się udaje z niezwykłymi, ale to już
    raczej kwestia niewłaściwej rekrutacji, a nie przepisów prawa.

  • 48. Data: 2009-07-06 20:00:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Robert Tomasik ni au koto ha itsumo tanosii
    > Ja znam nazwę SPAT- specjalny pododdział anty terrorystyczny. Powszechnie
    > zwani AT.
    > - pododdziałach antyterrorystycznych, to
    > No właśnie o tym mówię.
    > Przecie to logiczne że AT wzywa się do poważnych przestępstw, a nie
    > klienta zalegającego 100 zł mandatu.

    Z tym różnie bywało. Choć oczywiścei za mandatami nie latali, bo to w ogóle
    nie jest w gestii Policji, a Urzedu Skarbowego.

  • 49. Data: 2009-07-06 21:10:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Napisz, gdzie i do jakiej sprawy Inspektor Nadzoru Budowlanego przyjął
    > jakiekolwiek wynagrodzenie za wykonane przez siebie czynności. Może być na

    Urząd gminy. Pytano się tylko. Odpowiedź była, że ekspertyza jest płatna.
    Nie mylić z pseudo inspektorem nadzoru z administracji osiedla.
    Tak samo poinformowano mnie, że sprawdzenie ze STOEN-u czy ktoś się pod
    licznik elektryczny w pionie nie podłączył- płatna. Zresztą nie za bardzo
    chcą, co chcą być solidarni z tymi fachowcami z administracji, którzy na
    wszystkim trzymają łapy i nikogo do swojego "byznesu" nie dopuszczą.
    Pogotowie elektryczne ze Stoenu też nie przyjedzie (dzwoniłam wczoraj), bo
    jest *całodobowe* administracyjne pogotowie elektryczne. Jak zadzwonilam
    (na komórkę!) do tego elektryka z administracji to on mi powiedział, że
    zajęłoby to godzinę zanim przyjedzie, bo jest w domu, na Woli. Łaskawie
    włączył mi ten prąd dozorca, który ma klucze do skrzynki na cały blok.
    Dobrze, że się wróciłam i powiedziałam mu: a może by pan zajrzał do tej
    skrzynki i włączył mi to światło? Nadmieniam, że prąd się wyłączył tylko w
    moim mieszkaniu, albo ktoś pstryknął na ten guziczek w skrzynce na
    parterze i mi wyłączył. Tak sobie myślę: na co nam takie pogotowia
    administracyjne? ...No, ale to nie my wybieramy, to administracja budynków
    robi sobie i swoim pracownikom dobrze. Dyskutowałam już parę m-cy temu z
    Tobą o tym, że administracja obciążyła mnie kwotą 88,88 zł za wezwanie
    pogotowia wodociągowego jak miałam zalewane strasznie mieszkanie...a
    hydraulik z pogotowia administracyjnego gdzieś tam chlał albo trzeźwiał i
    nie odbierał telefonu, dozorca też nie poszedł zakręcić wody w pionie w
    piwnicy, a ja coraz bardziej miałam niszczone mieszkanie. Piszę bez składu
    i ładu, bo jak o tym myślę, to się strasznie denerwuję, sorry.

    --
    animka

  • 50. Data: 2009-07-06 21:15:37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Aha. Oczywiście znasz podstawę prawną z której wynika, ze policjant w celu
    > dokonania przeszukania musi mieć nakaz. Jesli tak, to podrzuć z łaski
    > swojej, bom ciekaw.

    Wystarczy, że zadzwoni do drzwi i zapyta czy może wejść porozmawiać. Na
    ogół nikt nie odmawia.
    Przy okazji sprawdzi, zerknie skąd to ta woda leci.

    --
    animka