  • 1. Data: 2009-07-03 13:01:26
    Temat: Dotacje unijne na rozpoczęcie działalności gospodarczej i kredyt studencki.
    Od: "lukaszrak.pl" <l...@l...pl>

    Witam serdecznie,
    Rozpoczynam działalność gospodarczą i chcę starać się o uzyskanie
    dotacji unijnych na start.
    Rok temu wziąłem kredyt studencki. Chciałbym się dowiedzieć, czy ten
    fakt, że posiadam kredyt nie przeszkadza w staraniu się o dotację.
    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam Łukasz Rak

  • 2. Data: 2009-07-03 14:08:19
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    >Bardzo proszę o pomoc.

    >Pozdrawiam Łukasz Rak

    Zapytaj w lokalnym WUPie - to oni pewnie rozdzielają kasę, mają tam punkty
    informacyjne odnośnie POKL.
    Mi się wydaje, że nie ma żadnych przeciwskazań co do kredytu studenckiego.
    pozdrawiam
    G.