  • 151. Data: 2009-06-03 05:20:07
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 22:31:52 +0200, Baloo napisał(a):

    > No ale to było jakieś milion lat przed dinazaurami ;-)

    Dlatego powiedziałem emce że jest młoda albo ma mleko pod noskiem jeszcze
    ;)

    > Zajrzyj jednak na stronę mBanku i sprawdź jak wygląda ta procedura obecnie.

    Co mnie obchodzi stan obecny?
    Emka podważała to co mówiłem (i ktoś inny jeszcze także tak zawierał umowę)
    że to absolutnie nie możliwe. Więc podałem jej dokładną datę zawierania
    umowy z mbankiem poprzez pocztę polską.

  • 152. Data: 2009-06-03 05:24:29
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 23:12:05 +0200, Baloo napisał(a):

    > bo ja przy każdym koncie zakładanym via net (a trochę ich pozakładałem

    Ale z ciebie dziarski chłop :)
    Musisz mieć wszystko w dupie, mając kasy tyle że musisz zakładać tyle tych
    rachunków :)))

    BTW: nie widzę większego sensu niż posiadanie "zwykłych" rachunków (ROR) w
    dwóch maks w trzech różnych bankach.

  • 153. Data: 2009-06-03 06:06:11
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > tych
    > rachunków :)))
    >
    > BTW: nie widzę większego sensu niż posiadanie "zwykłych" rachunków (ROR)

    A nienienie. Zakładałem, ale likwidując poprzednie :)

  • 154. Data: 2009-06-03 15:04:56
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Baloo pisze:

    > W jaki zatem sposób bank potwierdza tożsamość osoby podpisującej umowę?

    Potwierdzal telefonicznie :)

    > Ale masz świadomość, że kredyt gotówkowy czy hipoteczny to "trochę" inna
    > sprawa niż karta kredytowa?

    Tak mam. Mowie jakie byly wtedy procedury. Wiem, ze dzis jest zupelnie
    inaczej.

    Jacek Kustra

  • 155. Data: 2009-06-03 15:05:34
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Baloo pisze:

    > Nie dopełnił zatem swoich obowiązków. Proste jak budowa cepa.
    > Na Twoim miejscu poinformowałbym bank o tej sytuacji.
    > No chyba, że to konto też zakładałeś hektar czasu temu i istotnie odbywało
    > się to w atmosferze większego zaufania do klienta.

    Czytaj calosc. Pisalem w jakich latach sie to odbywalo.

    Jacek Kustra

  • 156. Data: 2009-06-03 15:06:27
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Baloo pisze:

    > Nie musi, ale powinna.
    > Poza tym wiele instytucji jej po prostu wymaga (US, banki).

    Ciekawe. Ktory US albo bank wymaga pieczeci? Moja zona wlasnie
    zakonczyla zakladac dzialalnosc gospodarcza. Zaden urzad czy bank nie
    wymagal pieczatki.

    Jacek Kustra

  • 157. Data: 2009-06-03 15:09:13
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Baloo pisze:

    > Na podstawie własnych wewnętrznych widzimisiów? :)

    Bo pani w warzywniaku Ci tak powiedziala? Ludzie powtarzaja zaslyszane
    mity i potem tak to zyje wlasnym zyciem.

    Pieczatka nie jest do niczego potrzebna. Znam ludzi, ktorzy juz pare lat
    maja DG bez pieczatki. W zeszlym tygodniu moja zona zakladala konto
    firmowe, tez bez pieczatki.

    > Nie wiem, tak po prostu jest "od zawsze".

    Od zawsze to panuje ten bzdurny mit, ktory powtarzany jest w kolko.

    Możesz z nimi walczyć, ale
    > prościej jest wyrobić pieczątkę za 30 zł i mieć to z bańki.

    Po co? Zeby wydac bezsensownie 30 zl na pieczatke, ktora do niczego Ci
    sie nie przyda? Daj mi te 30 zl i bedziesz mial z banki :D

    Zwłaszcza, że
    > bank może Ci odmówić założenia konta i nic mu nie zrobisz.

    Nie moze i nie odmowi :) Bank bylby glupi odmawiajac z takiego powodu :D
    No i jak zycie pokazuje, bank nie odmawia :)

    > Poza tym pieczątki tej używasz potem praktycznie wszędzie, gdzie trzeba
    > podać jednocześnie nazwę, dane teleadresowe firmy i numery nip, regon, więc
    > tym bardziej nie widzę problemu.

    Taa, wszedzie :)

    Jacek Kustra

  • 158. Data: 2009-06-03 15:11:24
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Baloo pisze:

    > Nie wiem, nie znam się. Faktem jest, że od lat w wszystkich bankach zawsze
    > są te same wymagania.

    Skoncz pisac te glupoty. Znasz oferte wszystkich bankow? Czy powtarzasz
    zaslyszany w maglu mit?

    > I od lat wszyscy klienci z tego właśnie powodu
    > rozpoczynają przygodę z własną firmą od wyrobienia pieczątki.

    Wszyscy na pewno nie. Czesc moze bo wierza w takie wlasnie zaslyszane
    bzdury o obowiazku posiadania pieczatki.

    > Swoją drogą niedawno w RB nie chcieli mi przyjąć reklamacji, bo ... nie
    > było pieczęci. Mówię im, że dane firmy są w nagłówku pisma, ale im nie o
    > dane chodziło, lecz o pieczęć. Dokładnie taką samą, jak na karcie podpisów.
    > Bez tego ani rusz. Mogłem się pieniaczyć (właściwie nawet zacząłem i
    > doszedłem do szczebla dyrektora oddziału, ale nic nie wskórałem ;-), ale po
    > co? Niczego by to nie zmieniło. Takie mają zapisy w regulaminie, który
    > zresztą kiedyś podpisywałem, więc w dalszej awanturze to ja wyszedłbym na
    > idiotę, a nie oni.

    Skoro we wniosku o konto jest pieczatka to potem ona musi byc wlasnie w
    celach identyfikacji. Jesli jej nie ma, to nie ma takiego obowiazku.

    Jacek Kustra

  • 159. Data: 2009-06-03 15:12:06
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Baloo pisze:

    > Korzystam z usług 5 różnych banków. Poważnych, z tradycjami, tak sądzę ;-)
    > Wszystkie wymagały i wymagają pieczęci.

    Jakich?

    Jacek Kustra

  • 160. Data: 2009-06-03 19:55:19
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 23:15:59 +0200, Baloo napisał(a)
    w:<news:h044qt$la3$1@news.onet.pl>:

    > Nie wiem, tak po prostu jest "od zawsze". Możesz z nimi walczyć, ale
    > prościej jest wyrobić pieczątkę za 30 zł i mieć to z bańki. Zwłaszcza, że
    > bank może Ci odmówić założenia konta i nic mu nie zrobisz.

    Sorry, ale pierniczysz bez sensu. 9 lat mam działalność, nigdy żaden urząd
    nie wymagał ode mnie pieczątki. Niechby zresztą spróbował! ;-)

    Co do banków - ani PKO, ani Volkswagen Bank nigdy przy żadnej okazji nawet
    nie zająknęły się na temat pieczątki. Innych banków nie znam, ale
    wyśmiałbym taki wymóg.

    --
    Quid leges sine moribus?