  • 171. Data: 2009-06-03 22:03:57
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Baloo pisze:

    > Chociaż może kluczem jest tu DG? Ja miałem na myśli sp. z o.o. - może ten
    > podmiot traktuje się inaczej niż jednoosobową DG.

    Moze, nie wiem :)

    > A jaki bank? PEKAO, RB, BPH, DB, a po drodze jeszcze Millenium.
    > A urząd? II US w Gdyni. Oraz Izba Celna w tym samym mieście.

    Widzisz. Moja zona wlasnie zakladala konto w Millenium. Pieczatka byla
    opcjonalna :)

    Jacek Kustra

  • 172. Data: 2009-06-03 22:08:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Baloo pisze:
    > To niech żona założy jakąkolwiek spółkę kapitałową i też spróbuje
    > utworzyć konto w banku bez pieczątki.
    > Trzymam kciuki :)

    Bank Zachodni WBK SA

    Spółka Akcyjna chyba spełnia Twoje kryteria ? :)

    Kredyt Bank SA też chyba już sobie darował pieczątkomanię.

    pozdrawiam
    Arek

  • 173. Data: 2009-06-03 22:31:25
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Arek" <a...@e...net> napisał

    > Bank Zachodni WBK SA
    > Spółka Akcyjna chyba spełnia Twoje kryteria ? :)

    Spełnia. A kiedy zakładałeś rachunek?

    > Kredyt Bank SA też chyba już sobie darował pieczątkomanię.

    Tu akurat się nie dziwię ;-)

  • 174. Data: 2009-06-03 22:44:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Baloo pisze:
    > Spełnia. A kiedy zakładałeś rachunek?

    Ja zmieniałem z powodu przekształcenia sp. z o.o. w akcyjną gdzieś 2
    miesiące temu.

    Ale znajomy właśnie jest w trakcie rejestracji SA i w zeszłym tygodniu
    to przerabiał.

    > Tu akurat się nie dziwię ;-)

    A czemu?

    pozdrawiam