  • 1. Data: 2009-05-29 12:04:17
    Temat: Sprawa w niemieckim sądzie
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Witam.
    Przedwczoraj otrzymałem pismo z niemieckiekgo sądu o terminie rozprwy karnej
    przeciwko mojej osobie.

    W związku z tym mam pytanie:
    Czy niemcy zapewnią mi jakiegoś tłumacza? Nie będzie za ciekawie jak pojadę
    na sprawę i nie będę rozumiał za bardzo co do mnie mówią... Zaznaczam, że
    pisma otrzymywałem od nich w dwóch wersjach - niemieckiej i polskiej.

    Kolejne pytanie dotyczty obrońcy - dostane takowego z ich urzędu, czy lezy
    to po mojej sktronie?

    Acha... Chciałbym zapytać o jeszcze jedno... Szczerze mówiąc nie do końca
    wiem o co toczy się sprawa ani jak rozegrać swoją obronę. Czy istnieje
    możliwość, że niemiecki sąd dostarczy mi zebrane przeciwko mnie dowody i
    protokoły? W grę wchodzą jedynie dokumenty a mnie zależy na dokładniejszym
    rozeznaniu w sprawie.

    Z góry dziękuję za każdą pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    Wycior

  • 2. Data: 2009-05-29 12:16:06
    Temat: Re: Sprawa w niemieckim sądzie
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 29 May 2009 14:04:17 +0200, Wycior napisał(a):

    > Witam.
    > Przedwczoraj otrzymałem pismo z niemieckiekgo sądu o terminie rozprwy karnej
    > przeciwko mojej osobie.

    Oj Jasiu, Jasiu .... poczytaj prasę, znajdziesz tam opisy sytuacji do
    jakiej doprowadziłeś na pokładzie samolotu Lufthansy :))))))))))))))

    MSPANC

  • 3. Data: 2009-05-29 12:21:29
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Oj Jasiu, Jasiu .... poczytaj prasę, znajdziesz tam opisy sytuacji do
    > jakiej doprowadziłeś na pokładzie samolotu Lufthansy

    Jeszcze jakaś dobra rada?

    --
    Pzdr. Wycior

  • 4. Data: 2009-05-30 20:42:32
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > Jeszcze jakaś dobra rada?

    Na następny pamiętaj że jak na możu - kaptan samolotu stanwi prawo.
    DM