  • 11. Data: 2013-10-10 14:59:31
    Temat: Re: kominiarz straszy odci ciem gazu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:
> [...]
    > nie podpiszę tego co on tam do tego zeszytu wpisał. Na dodatek napisałam
    > skargę do Sp-ni.
    > Ponadto nie rozumiem jak można być tak bezczelnym, żeby dla poprawienia
    > sobie parametrow przewiewu/wywiewu z wywietrznika kazać komuś otworzyć
    > okno.
    > Mróz trzaskający np., a ktoś ma siedzieć przy otwartym oknie, żeby
    > wywietrznik trochę zadzialał? Co z tego jak może komin jest zapchany. Po
    > dachu chodzą czasami pracownicy administracji, najczęściej murarze i
    > potrafią złośliwie nawrzucać w kominy kamieni czy desek.

    Zadna wentylacja grawitacyjna nie bedzie działać przy 100% szczelnych
    oknach.
    Jak zamkniete okna są powodem braku przepływu powietrza, to ci kominiarz
    powinien kazac wymienic okna, bo masz niezgodne z projektem budynku i
    zapewne wymieniałaś je na własą rękę.

  • 12. Data: 2013-10-10 16:23:31
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-10 14:54, m pisze:

    > I jaskółek. Afrykańskich.

    Faktycznie było bardzo dużo jaskółek. Latały gdzieś tam na dachy
    wieżowców, ale gdzie miały te gniazda to z okna niedowidziałam.

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-10-10 16:32:46
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.10.2013 16:23, animka pisze:

    > Faktycznie było bardzo dużo jaskółek. Latały gdzieś tam na dachy
    > wieżowców, ale gdzie miały te gniazda to z okna niedowidziałam.

    A uniosłaby orzech?

    p. m.

  • 14. Data: 2013-10-10 16:37:02
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > A uniosłaby orzech?

    LOL

  • 15. Data: 2013-10-10 17:01:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > he he
    > A udowodnij mu, ze jak byl to sie wiatraczek nie kręcił.

    Brak podpisu w protokole plus zeznanie świadka, ze nie działało plus opinia
    biegłego, ze nie działa i sytuacja nosi znamiona starego i moim zdaniem
    zarzut siądzie.

  • 16. Data: 2013-10-10 17:04:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Jak zamkniete okna są powodem braku przepływu powietrza, to ci kominiarz
    > powinien kazac wymienic okna, bo masz niezgodne z projektem budynku i

    Tak, czy siak przedmiotem kontroli było działanie komina, a ten nie działa.

  • 17. Data: 2013-10-10 17:21:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Brak podpisu w protokole plus zeznanie świadka, ze nie działało plus
    > opinia biegłego, ze nie działa i sytuacja nosi znamiona starego i moim
    > zdaniem zarzut siądzie.

    cienkie to

    nie działa, bo pani wymieniła wszystkie okna na superszczelne
    a po otworzeniu okien i pokazaniu, ze działa pani odmówiła podpisu bo
    stwierdziła, ze ona wie lepiej kiedy powinno działać a kiedy nie.
    Zresztą notatka zrobiona wczasie pomiaru dokładnie to opisuje.

    Kominiarze dobrze wiedzą jak nie dać się wrobić.

  • 18. Data: 2013-10-10 18:05:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Zresztą notatka zrobiona wczasie pomiaru dokładnie to opisuje.
    >
    > Kominiarze dobrze wiedzą jak nie dać się wrobić.

    Komin ma działać przy zamkniętych oknach. Jeśliby w protokół wpisali, ze
    działa tylko przy otwartych, to by oznaczała, ze nie działa prawidłowo.

  • 19. Data: 2013-10-10 18:23:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Komin ma działać przy zamkniętych oknach.

    Ale wentylacja juz nie.
    A zapewne to mierzył kominiarz.
    Bo animka w 10 pietrowym bloku na pewno nie ma pieca w domu.

    > Jeśliby w protokół wpisali, ze
    > działa tylko przy otwartych, to by oznaczała, ze nie działa prawidłowo.

    jak wyzej.
    wentylacja ma działać w warunkach na jakie została zaprojektowana.

  • 20. Data: 2013-10-10 18:44:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 18:05:03 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > Komin ma działać przy zamkniętych oknach. Jeśliby w protokół wpisali, ze
    > działa tylko przy otwartych, to by oznaczała, ze nie działa prawidłowo.
    Znaczy uważasz że komin wentylacyjny ma działać przy zamkniętych szczelnych oknach
    bez nawiewników itp?