  • 1. Data: 2013-10-08 21:04:09
    Temat: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Pamiętacie jak się ostatnio skarżyłem?

    "A tera nawet nie mogę się pozbyć po poprzednich właścicielach ogromnej
    liczby słoików i butelek po napojach.
    Część słoików muszę opróżniać, wywalając do kompostownika stare
    przetwory."

    Już wiem co zrobię z tymi setkami słoików z przetworami, którymi mam
    zawaloną całą piwnicę i nie wiedziałem co z nimi zrobić :)

    Może by tak rozpropagować ogólnopolską akcję pt. "Zbieramy przetwory dla
    pani komornik!"?
    Jeżeli macie na zbyciu jakieś przetwory to apeluję, aby podzielić się
    nimi z panią komornik! :)

    1942.html

  • 2. Data: 2013-10-08 21:16:42
    Temat: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-10-08 21:04, uzytkownik pisze:
> [...]
    > pani komornik!"?
    > Jeżeli macie na zbyciu jakieś przetwory to apeluję, aby podzielić się

    1942.html

    Ale tylko zepsute. Szkoda dżemów na takie ścierwo.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2013-10-08 21:33:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wolim wrote:

    1942.html

    > Ale tylko zepsute. Szkoda dżemów na takie ścierwo.

    adres:

    http://www.komornikchudy.pl/przykladowa-strona/

  • 4. Data: 2013-10-08 22:12:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

> [...]
    > ogromnej liczby słoików i butelek po napojach. Część słoików muszę
    > opróżniać, wywalając do kompostownika stare przetwory."

    OBWIESZCZENIE O LICYTACJI RUCHOMOŚCI

    Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Świnoujściu Katarzyna Chudy
    podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 12-11-2013 o godz. 09:00 w
    kancelarii komornika odbędzie się w trybie ustalonym w art. 867 kpc
    pierwsza licytacja ruchomości składających się z:

    http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9750
    3

    Gangrena toczy ten kraj.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 5. Data: 2013-10-08 23:15:43
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.10.2013 22:12, Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > kancelarii komornika odbędzie się w trybie ustalonym w art. 867 kpc
    > pierwsza licytacja ruchomości składających się z:

    rotfl kurwa ze tak powiem :)

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 6. Data: 2013-10-08 23:46:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

> [...]
    komornik!"?
    > Jeżeli macie na zbyciu jakieś przetwory to apeluję, aby podzielić się

    https://www.facebook.com/events/650814651618841/?ref
    =ts&fref=ts

  • 7. Data: 2013-10-09 08:38:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-08 22:12, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > kancelarii komornika odbędzie się w trybie ustalonym w art. 867 kpc
    > pierwsza licytacja ruchomości składających się z:

    Czylie jednak można puścić w skarpetkach mojego byłego pracodawcę za
    uporczywe uchylanie się od zapłaty wynagrodzenia.

    Nie wiem czy się mam cieszyć czy płakać.

  • 8. Data: 2013-10-09 09:23:25
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:52547d2b$0$2192$65785112@news.neostrada.pl...

    > https://www.facebook.com/events/650814651618841/?ref
    =ts&fref=ts

    WOW :)

  • 9. Data: 2013-10-09 19:44:31
    Od: wolim <n...@p...tu>

    A swoją drogą, ciekawe kto będzie odpowiedzialny, jak ktoś kupi słoik
    grzybów i się przekręci, bo się okaże że były trujące.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 10. Data: 2013-10-09 20:06:16
    Od: l...@g...com

    użytkownik z napisał:

    > Czylie jednak można puścić w skarpetkach mojego byłego pracodawcę za
    >
    > uporczywe uchylanie się od zapłaty wynagrodzenia.
    >

    > Nie wiem czy się mam cieszyć czy płakać.

    Cieszyc z odsetek ustawowych:)