  • 11. Data: 2004-08-31 05:08:50
    Temat: Re: karnisze
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Alek* [ alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl ] napisał(a):

    > Według mojego US żaluzje wewnętrzne na oknie podlegają odliczeniu
    > a roletki już nie. Funkcja analogiczna, sposób montażu podobny, cena
    > zbliżona -

    no wlasnie... przeciez ja odliczalem zaluzje... a rolety chce sobie
    tez sprawic i tez odliczyc :)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 12. Data: 2004-08-31 09:59:16
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > no wlasnie... przeciez ja odliczalem zaluzje... a rolety chce sobie
    > tez sprawic i tez odliczyc :)

    Wszystko sobie możesz odliczyć, ale jak urzędnik z US skontroluje to on może
    ci dużo kosztów wyrzucić i już ty musisz sie martwić o to aby swoje
    odliczenia poprzeć logicznymi dowodami że poniesione koszty były związane z
    ulgą remontową.
    Nie wiem może sie myle ale chyba nie ma jakiegoś precyzyjnego wykazu co
    można zaliczyć jako koszty remontu, jeśli sie myle to prosze o informacje na
    ten temat

    galis

  • 13. Data: 2004-08-31 11:29:17
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Galis* [ g...@t...pl ] napisał(a):

> [...]
    > to on może ci dużo kosztów wyrzucić i już ty musisz sie martwić o
    > to aby swoje odliczenia poprzeć logicznymi dowodami że poniesione

    popytam sie zatem tez wujka pracujacego w podatkach (ale nie w US :P)

    > Nie wiem może sie myle ale chyba nie ma jakiegoś precyzyjnego
    > wykazu co można zaliczyć jako koszty remontu, jeśli sie myle to
    > prosze o informacje na ten temat

    jest taki wykaz... ale nie wiem gdzie go mozna znalezc

  • 14. Data: 2004-08-31 11:38:24
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > jest taki wykaz... ale nie wiem gdzie go mozna znalezc

    a ja wiem gdzie jest atlantyda... ale nie wiem jak ją można znaleźć

    galiz

  • 15. Data: 2004-08-31 11:50:34
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    no rzeczywiście jest
    Dz.U.96.156.788

    nawet nie wiedzialem

    galis

  • 16. Data: 2004-08-31 15:13:07
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > no rzeczywiście jest
    > Dz.U.96.156.788
    >
    > nawet nie wiedzialem
    >

    > galis

    Wystarczy napisać że to nie karnisz a element mocujący elastyczna obudowę
    grzejnika.
    Tomek

  • 17. Data: 2004-08-31 15:57:29
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Tomek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy się jesteś oblatany w temacie bo padły pierwsze liczby. To jaki
    jest
    > minimalny czas demontażu żeby element był przymocowany trwale.

    Do odliczenia kwalifikuje sie wyposazenie niedemontowalne oraz przy
    demontazu ulegajace samozniszczeniu. Bardzo prosta interpretacja.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 18. Data: 2004-08-31 19:51:45
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Tomek* [ k...@o...pl ] napisał(a):

    > Wystarczy napisać że to nie karnisz a element mocujący elastyczna
    > obudowę grzejnika.

    a jakby sie doczepili to na rachunku mam napisane karnisz :/

  • 19. Data: 2004-08-31 20:24:08
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > SQLwysyn
    > "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect all

    A czy tak jak to jest w przypadku samochodów że można sobie zażyczyć
    rzeczoznawcy żeby określił wartość, można w razie wątpliwości z karniszem
    wystąpić też o rzeczoznawcę, który określi czy montaż karnisza spełnia
    kryteria Twojej interpretacji. Nie widzę większego problemu technicznego z
    zamontowanie karnisza żeby był niedemontowalny. Idąc dalej tym tropem. Mogę
    sobie zamontować telewizor plazmowy tak że nie da sie go zdemontować bez
    wyburzenia ściany. Czy równiez można sobie w takim wypadku odpisać telewizor.
    Tomek

  • 20. Data: 2004-09-01 07:36:50
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > karnisza spełnia kryteria Twojej interpretacji. Nie widzę większego
    > problemu technicznego z zamontowanie karnisza żeby był

    np. przykleić go do sufitu czy ściany atlasem. Większość karniszy w
    czasie demontażu pójdzie w diabły, a ich resztki będzie trzeba ze
    ściany/sufitu obtłukiwać dłutem ;-)

    --
    Pozdro
    Massai