  • 21. Data: 2004-09-01 16:03:49
    Temat: Re: karnisze
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:71d1.0000039d.4134de67@newsgate.onet.pl...

    > A czy tak jak to jest w przypadku samochodów że można sobie zażyczyć
    > rzeczoznawcy żeby określił wartość, można w razie wątpliwości z karniszem
    > wystąpić też o rzeczoznawcę,

    Sluchat trollu mowa jest o uldze remontowej, a nie samochodach.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 22. Data: 2004-09-01 17:35:16
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Sluchat trollu mowa jest o uldze remontowej, a nie samochodach.
    >
    > --
    > SQLwysyn
    > "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect all
    > of you" - Larry Flynt

    Coś mi sie widzi że to Ty jesteś trollem. W tym wątku zabrałeś głos kilka
    razy. Raz się uśmiałeś, potem poinformowałeś nas że jest coś takiego jak 30
    sekund ( uważaj bo kobiety nie znosza takich szybkich chłopaków), następnie
    odsyłasz do tekstu napisanego przez kogoś innego. Oczywiście nie wskazujesz
    tego tekstu. To co ja napisałem było logiczna konsekwencją bzdur Twojego
    autorstwa. Wiem że najprościej udzielić odpowiedzi wymijającej jak się nie zna
    właściwej. Jednak takie postępowanie to właśnie trollowanie. A co do
    samochodów. Internet ma to do siebie że nie zna się rozmówcy. Bardzo często
    dochodzi do sytuacji że rozmówca posiada inteligencję wiadra nitów. Stąd
    przykład z samochodem.
    Tomek
    ps. jak będziesz pisał odpowiedz to się nie denerwuj bo robisz błędy.

  • 23. Data: 2004-09-01 17:53:59
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Tomek* [ k...@o...pl ] napisał(a):

    > ps. jak będziesz pisał odpowiedz to się nie denerwuj bo robisz
    > błędy.

    LOL :)

    dobra... reasumujac... nie oplaca sie brac karniszy bo US sie
    dopieprzy, tak? to sa zreszta karnisze ktorych laczny demontarz jest
    dluzszy niz minuta (przyczepiane do sciany) i wyjecie calych karniszy
    (lacznie z kolkami rozporowymi ;] ) wymaga tego ze pozostana dziury :P

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 24. Data: 2004-09-01 18:19:59
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Sarpedon     (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    > UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

    Nie wiem czy się nie opłaca brać karniszy. Uważam, zwłaszcza po przeczytaniu
    tekstu z DZ.U., że w przypadku tak głupiego prawa w którym lista zaczyna się
    na np. problem jest głębszy. Brak w tej ustawie wszystkiego na czym mozna sie
    oprzeć przy próbie odliczenia rzeczy nietypowych. Jeśli prawo jest
    niejednoznaczne to dobrą zasadą by było interpretować je tak by w przypadkach
    nieopisanych rację miał petent. W każdym innym przypadku może dojść do
    sytuacji że jeden dostanie ulgę remontową na remont sauny albo basenu a innemu
    nie bedzie wolno odliczyć zakupu klamki, bo bedzie rudy i nie spodoba się
    starej pannie z US. Tomek