  • 1. Data: 2004-08-30 12:52:00
    Temat: Powiadomienie komornika
    Od: "Net-C" <b...@e...com>

    Witam

    Mam zajecie komornika na wynagrodzenie i che spytac o jedna rzecz :

    Chodzi mi o wplate bezposrednio do wierzyciela , wiem ze koszty komornika i
    tak beda ale jak wyglada sprawa powiadomienia komornika przez wierzyciela o
    tym ze dokonalem mu wplaty.

    Bedac u komornika z dowodami przelewow ten stwierdzil iz nie moze tego uznac
    , dopiero gdy dostanie informacje od wierzyciela.

    Co mozna zrobic , bo pieniadze z pensji sa mi nadal zabierane a de facto
    splacone mam juz wszystko.

    Net

  • 2. Data: 2004-08-30 12:55:16
    Temat: Re: Powiadomienie komornika
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Net-C napisał:

    > Co mozna zrobic , bo pieniadze z pensji sa mi nadal zabierane a de facto
    > splacone mam juz wszystko.

    Idz do wierzyciela, niech ten "powstrzyma" komornika ... prosta
    sprawa, masz splacone, postepowanie egzekucyjne nie ma podstaw ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 3. Data: 2004-08-30 16:53:48
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    Morał z tego taki dla wszystkich, że wplate bezposrednio do wierzyciela
    należy robić u komornika i przy komorniku.
    pzdrw
    Arek

  • 4. Data: 2004-08-30 17:39:50
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 18:53:48 +0200, Madab naskrobał(a):

    > Morał z tego taki dla wszystkich, że wplate bezposrednio do wierzyciela
    > należy robić u komornika i przy komorniku.

    morał taki że na zawiadomieniu o wszczęciu egzekucji pisze jak byk że
    należy wpłacać tylko bezpośrednio komornikowi. Teraz komornik i tak naliczy
    15% i jeszcze się trzeba z nim użerać żeby egzekucje umorzyć.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-08-30 18:31:28
    Od: Net-C <z...@e...com>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Idz do wierzyciela, niech ten "powstrzyma" komornika ... prosta
    > sprawa, masz splacone, postepowanie egzekucyjne nie ma podstaw ...

    No tak ale pozostaje mi tylko go prosic czy mozna jakos wymóc na nim
    pismo potwierdzajace wplate ?

    Net

  • 6. Data: 2004-08-30 18:38:17
    Od: Net-C <z...@e...com>

    Sebol wrote:

    > morał taki że na zawiadomieniu o wszczęciu egzekucji pisze jak byk że
    > należy wpłacać tylko bezpośrednio komornikowi. Teraz komornik i tak naliczy
    > 15% i jeszcze się trzeba z nim użerać żeby egzekucje umorzyć.

    Owszem pisze ale czy jest obowiazek wplacania TYLKO jemu albo nie prawa
    wplacac od razu wierzycielowi.
    A chocby zeby zaoszczedzic na szeregu przelew ode mnie do komornika , od
    niego do wierzyciela itd.

    Fakt faktem to "groszowe" sprawy ale nie zamierzam placic nic wiecej niz
    musze.

    A juz tak na koniec to ja rzuce swoim moralem : nie zawsze dluznik to
    ten zly a wierzyciel (czy komornik) to to dobre , biedactwo ktore
    pieniedzy sciagnac nie moze.

    W zyciu roznie bywa , moze warto o tym pamietac .....

    Net

  • 7. Data: 2004-08-30 19:11:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Net-C napisał:

    > No tak ale pozostaje mi tylko go prosic czy mozna jakos wymóc na nim
    > pismo potwierdzajace wplate ?

    Potwierdzeniem wpłaty jest potwierdzenie wpłaty ...
    Na druku dokonania wpłaty (blankiet pocztowy, polecenie przelewu -
    pismo jakies jest) ... Wierzyciel ma obowiazek taka kasiore przyjac
    ... mimo , ze postepowanie jest juz "u komornika" . wierzyciel nie ma
    prawa odmowic przyjecia czesciowego badz calego swiadczenia w poczet
    wierzytelnosc ... w tej sytuacji ... Masz nakaz zaplaty z klauzula ...
    Ktory opiewa na kwote, ktora jestes winien wierzycielowi ...

    Masz pismo potwierdzjace wplate na rzecz wierzyciela kasiorki (z
    wskazaniem oczywiscie wierzytelnosci o ktora chodzi) ... Mowisz
    komornikowi pa pa ;) ... No , moze nie do konca .. ale to ty juz
    jestes gora i mozesz zaczac szczekac ;)

  • 8. Data: 2004-08-30 22:48:59
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 20:31:28 +0200, Net-C naskrobał(a):

    > No tak ale pozostaje mi tylko go prosic czy mozna jakos wymóc na nim
    > pismo potwierdzajace wplate ?

    raczej nie - z tego co sobie przypomninam KPC nakłada obowiązek
    poinformowania komornika przez wierzyciela o otrzymaniu każdej należności w
    ciągu 7 dni.

  • 9. Data: 2004-08-31 05:31:04
    Od: Net-C <z...@e...com>

    Sebol wrote:

> [...]
    >
    > raczej nie - z tego co sobie przypomninam KPC nakłada obowiązek
    > poinformowania komornika przez wierzyciela o otrzymaniu każdej należności w

    No dobrze by tak bylo , a moge prosic Art. ? Bo sam szukam
    bezkutecznie..

    Net