  • 1. Data: 2004-08-30 14:54:24
    Temat: Bez faktury zakupu - co dalej?
    Od: Darek <z...@t...pl>

    Witam

    Mam takowy problem. Firma zamówiła u mnie oprogramowanie (Open Office)
    jak rozumiem darmowe i legalne również w firmie.
    Oprogramowanie ściągam z internetu, nie dostaję więc faktury zakupu, a
    musze wystawić fakturę sprzedaży tego oprogramowania.
    Czy nie będzie problemu z fiskusem? (brak faktury zakupu na towar który
    sprzedaję)

    Dzieki i pzdr

    Darek

  • 2. Data: 2004-08-30 14:58:12
    Temat: Re: Bez faktury zakupu - co dalej?
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Darek wrote:

> [...]
    > musze wystawić fakturę sprzedaży tego oprogramowania.
    > Czy nie będzie problemu z fiskusem? (brak faktury zakupu na towar który

    Wystaw fakture na usluge np. wypalania danych na nosniku etc. Chyba
    ze na fakturze musisz miec zaznaczne ze to wlasnie OOo sprzedales.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-08-30 17:38:53
    Od: diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    Darek napisał(a):

> [...]
    > musze wystawić fakturę sprzedaży tego oprogramowania.
    > Czy nie będzie problemu z fiskusem? (brak faktury zakupu na towar który

    nie mozesz sprzedac Oo, mozesz natomiast sprzedac usluge instalacji,
    dostosowania, czy tez obslugi technicznej.Fakture mozesz wystawic na
    nosnik a nie na program, i to po jego kosztach. Jezeli zrobisz do niego
    opakowanie to za to tez, lub naprzyklad jesli napiszesz ksiazke
    przewodnik po programie (...)

    pozdr./ag

    --
    .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...