  • 41. Data: 2003-05-28 04:17:15
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Lulek napisał:
    > Nie, po prostu nie chcesz podjąć merytorycznej dyskusji.
    [ciah]

    i po co mi to wszystko mówisz? :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 42. Data: 2003-05-28 06:17:44
    Od: t...@w...pdi.net

    scream <s...@...pl> wrote:

    > pieprzysz bzdury kolego
    > naczytales sie za duzo książek o teoriach szpiegowskich i teraz Cie to męczy
    > polecam psychoanalityka

    Wybacz ale moi koledzy sa wychowani w odroznieniu od ciebie. Powtorze -
    z pewnoscia do ktorej nie masz zadnych podstaw twierdzisz, ze dialerkowcy sa
    uczciwi. To jest po prostu smieszne.

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 43. Data: 2003-05-28 06:35:58
    Od: t...@w...pdi.net

    scream <s...@...pl> wrote:

    > jedyne
    > o czym innym można dyskutować z dyletantem?

    ROTFL - myslisz, ze poczulem sie dyletantem po takim autorytatwnym
    stwierdzeniu kolesia z branzy dialerkowej i to takiego ktory WIE, ze nie ma
    dielarkow laczacych sie z 0-700 bez wiedzy i zgody uzytkownika? Wiecej
    autorefleksji, prosze.

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 44. Data: 2003-05-28 09:35:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-28 02:04, scream napisał:
    > problem w tym, że dialery przynoszą zyski, a wypracowanie
    > zysków trudno podciągnąć pod działanie na szkode firmy

    Przynoszą zysku w wyniku PRZESTĘPCZEJ działalności, wyłudzania pięniędzy
    od ludzi, a to zaskutkuje potwornymi odszkodowaniami, które TP SA rozłożą.

    Arek

  • 45. Data: 2003-05-28 10:50:54
    Od: Lulek <l...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 May 2003 06:17:15 +0200, scream <s...@...pl> wrote:

    >i po co mi to wszystko mówisz? :)

    Żeby nie było na grupie wrażenia, że masz w tym temacie coś sensownego do
    powiedzenia. Potwierdzasz to każdą głupkowatą odpowiedzią, jak powyżej.

    (-)
    Lulek

  • 46. Data: 2003-05-28 11:31:33
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Arek wrote:
    > Przynoszą zysku w wyniku PRZESTĘPCZEJ działalności, wyłudzania pięniędzy
    > od ludzi, a to zaskutkuje potwornymi odszkodowaniami, które TP SA rozłożą.

    Nie za dużo amerykańskich filmów oglądałeś?

    KG

  • 47. Data: 2003-05-28 11:59:54
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik t...@w...pdi.net napisał:
    > Powtorze -
    > z pewnoscia do ktorej nie masz zadnych podstaw twierdzisz, ze dialerkowcy sa
    > uczciwi. To jest po prostu smieszne.

    - płace podatek od zarobionej kasy
    - prawnicy zarówno TPSA jak i firm audioteksowych nie widzieli żadnych
    nieprawidłowości w dialerach
    - UOKiK j/w
    - cały system działa juz ze 3 lata bez żadnych przeszkód
    - wszystkie sprawy sądowe jakie były wymierzane przeciwko dialerom
    zostały umorzone lub została orzeczona "niewinność" oskarżonego

    I co, wobec powyższych faktów mam twierdzić, że to co robie jest
    nielegalne, a ja jestem przestępcą, bo Arnold i pan Tomasz Leszczyński
    tak twierdzą?

  • 48. Data: 2003-05-28 12:01:08
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Lulek napisał:
    > Żeby nie było na grupie wrażenia, że masz w tym temacie coś sensownego do
    > powiedzenia. Potwierdzasz to każdą głupkowatą odpowiedzią, jak powyżej.

    poczytaj wcześniejsze wątki o dialerach - podawałem fakty
    nie twierdze, że jest to idealny biznes i w ogóle, wzór wszelakich cnót
    :)) Ale napewno jest legalny.

  • 49. Data: 2003-05-28 12:14:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-28 13:59, scream napisał:
    > - UOKiK j/w

    Nie kłam!

  • 50. Data: 2003-05-28 13:00:25
    Od: scream <s...@...pl>