  • 1. Data: 2003-05-26 08:10:05
    Temat: wypadek
    Od: "Manu" <s...@k...onet.pl>

    Witam,
    Niedawno uległem wypadkowi podczas wyjazdowego,plenerowego spotkania
    pracowników firmy(dzień powszedni ).Czy mozna to zakwalifikować jako wypadek
    przy pracy,mający związek z pracą? Serdecznie proszę o opinie.
    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-05-27 13:33:01
    Temat: Re: wypadek
    Od: Filip K' <m...@j...pl>

    Dnia 03-05-26 10:10, Użytkownik Manu napisał:
> [...]
    > pracowników firmy(dzień powszedni ).Czy mozna to zakwalifikować jako wypadek
    > przy pracy,mający związek z pracą? Serdecznie proszę o opinie.

    A czy ten wyjazd/spotkanie plenerowe, bylo w ramach pracy?

    --
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    Kafar

  • 3. Data: 2003-05-27 18:29:54
    Od: "Manu" <s...@k...onet.pl>

    Każdy z uczestników miał w te dni urlopowanie.Była to oficjalna firmowa
    impreza,ale oczywiście typowo rekreacyjna.