  • 61. Data: 2003-05-30 15:20:11
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bb7l9i$q25$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> [...]
    > POWINEN
    > dolozyc STARAN, aby poinformowac ewentualnego kuujacego
    > "niebezpieczenstwach".

    > Panma prawo miec swoje zdnie o "konsumentach".
    > ja czasem tez jestem konsumentem, ale jestem i handlowcem i mam dla
    klientow
    > szacunek.
    > nie moja rola jest "uczyc ich ostroznosci", lecz tak sprzedawac, by
    kupowali
    > to,
    > co rzeczywiscie chca kupic. Takie mam etyczne zasady - przykro mi, jesli

    No ale dalej nie rozumiem o CZYM PAN DO MNIE PISZE - przeciez juz napisalem
    ze nie jestem zadnym handlowcem/tworca/sprzedawca i czyms podobnym - jestem
    "zwyklym" uzytkownikiem sieci Internet. Z ta mala roznica ze nie pozwalam
    sobie na lekkomyslne klikanie w rozne okna nie czytajac ich, a czasem zdarza
    mi sie bywac np. na cracks.am, gdzie okien "zachecajacych" do
    "zainstalowania" dialera jest mnostwo. Po prostu czytam co mi "wyskakuje" i
    wybieram odpowiednia opcje. Z drugiej strony mam zainstalowanego antywira i
    firewalla co teoretycznie wyklucza mozliwosc wdepniecia w wiekszosc "min"
    czychajacych w sieci.
    Ja wcale nie twierdze ze tworca dialerow ma nie ponosic odpowiedzialnosc -
    ale czy nie PROSCIEJ jest USWIADOMIC ludzi zeby czytali co maja na
    monitorze??? I zeby nie sciagali wszystkiego, co znajda?? Zeby mieli na
    swoich kompach antywirusy??? Ktos powie ze to kosztuje - owszem, ale to nic
    w porownaniu z tym, co dzieki temu mozemy zyskac (a raczej przed czym MOZE
    nas to ochonic)..

    Widze ze Pan za wszelka cene NIE CHCE chyba przeczytac tego, o czym ja
    pisze - ma Pan swoja teorie i tyle. A problem w tym ze ja jestem po tej
    samej stronie barykady co Pan :))
    Tylko ja zachecam mimo wszystko do profilaktyki, bo to mozna zrobic bardzo
    szybko i to przyniesie efekt. A walka prawna z dialerami to niestety walka z
    wiatrakami...

    Poza tym nie rozumiem tej czesci z etyka: w ktorym miejscu zrozumial Pan ze
    nie mam zasad etycznych??? Bo w sumie tak czytam moj post i Panski i jakos
    nie bardzo wiem o co Panu chodzi :))

    Aha. I nie ja rozpoczalem ten watek ;)

    --
    ..::Pozdrawiam::..
    ..::Daniel Lisowski -->> http://danlis.com::.. USUN ".NOSPAM" i "POCZTA." z

  • 62. Data: 2003-05-30 15:22:32
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bb7t1a$e9d$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    Hehe - odpowiadam sobie ;))

    > Konsumentow....

    > No oczywiscie - przeciez bywa Pan "konsumentem".

    Pytajac "czy to o mnie" mialem na mysli nie to, czy USTAWA ma sie do mnie,
    ale o to czy o mnie napisal Pan ze "Ludzie ktorzy zeruja na "niedostatecznej
    uwadze innych" znow probuja sie
    wybielic..."
    Bo troche mnie zatkalo...

  • 63. Data: 2003-06-02 07:49:20
    Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > poczytaj o zamkach do drzwi wejściowych do domu
    > Jeśli ktoś wyłamie zapadki, otwarcie tych drzwi i wejście do domu
    jest
    > formalnością

    Niektórzy mają drzwi niezamknięte, czy oznacza to, że z takiego domu
    można bezkarnie wynieść wszystko co się chce?

    Zbychu (Ivan)
    N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

  • 64. Data: 2003-06-02 12:29:41
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl>

    Użytkownik "Ivan" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Niektórzy mają drzwi niezamknięte, czy oznacza to, że z takiego domu
    > można bezkarnie wynieść wszystko co się chce?

    Oczywiscie ze nie - ale czy nie jest to glupota??? Zostaw otwarte auto z
    kluczykami pod np. sklepem, albo pod domem np na noc (chociaz wystarczy
    kilka minut), a rano, kiedy aut juz nie bedzie, mow wszystkim na okolo, ze
    tak nie mozna, ze to chamstwo itp. I powiedz ze wprawdzie zostawiles otwarte
    i z kluczykami, ale przeciez tak nie mozna. Wtedy kazdy powie ci ze jestes
    "lekkomyslny" i SAM jestes sobie winny. Niestety - tak ajest brutalna i
    chamska rzeczywistosc - sa debile, ktorzy nie przestrzegaja zasad moralnych
    i trzeba przed nimi zamykac samochod...

    To tyle jesli chodzi o Twoj przyklad - mysle ze rozumiesz o czym mowie...
    Proponuje EOT bo do niczego ta dyskusja nie zaprowadzi ;))