  • 1. Data: 2004-03-25 11:50:34
    Temat: jak wymusic na b. pracodawcy....
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl>

    ..... przeslanie przez niego do ZUS-u druku Z3 ??

    Szczególowo:

    dwa tygodnie przed koniec okresu na jaki zawarta byla umowa o prace
    zacchorowalem powaznie i oczywiscie umowa nie zostala przedluzona, na
    zwolnieniu jestem juz 2 miesiac a dotad ZUS nie wyplaciel mi zasilku
    chorobowego za okres po ustaniu stosunku pracy tlumaczac sie brakiem druku
    Z3, którego, mimo kolejnych upomien nie przesyla pracodawca .... Ponoc ZUS
    nie ma zadnych mozliwosci prawnych aby wystawienie takiego druku przez b.
    paracodawce wymusic. Moje telefony i prosby do pracodawcy nie pomagaja, po
    prostu wiem, ze ma on satysfakcje z tego ze moze jeszcze jakos zrobic mi pod
    górke. Czy jest jakis sposób na to aby wreszcie otrzymac nalezny mi zasilek
    chorobowy ??

    Pozdrawiam
    -pp

  • 2. Data: 2004-03-25 12:57:47
    Temat: Re: jak wymusic na b. pracodawcy....
    Od: "grupy_dyskusyjne" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Nuori76" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pod
    > górke. Czy jest jakis sposób na to aby wreszcie otrzymac nalezny mi

    jak najszybciej zgłoś sprawe do Państwowej Inspekcji Prac
    powinni pomóc

  • 3. Data: 2004-03-25 16:43:17
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

> [...]
    pod
    > górke. Czy jest jakis sposób na to aby wreszcie otrzymac nalezny mi

    Tak, bardzo prosty. Zlozyc do prokuratury zawiadomienie o przestepstwie z
    art. 218 i 219 k.k. i przeslac kopie pracodawcy. W zebach Ci ten druk
    przyniosa.

    --
    pozdrawiam:-) Marek