  • 1. Data: 2004-03-25 10:26:14
    Temat: Podatek od sprzedaży nieruchomości - Czy jest szansa na umorzenie? Nietypowa sprawa
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

  • 2. Data: 2004-03-25 17:11:22
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Dark wyskrobał(a):
> [...]
    > sie US że chcą ten podatek.
    > Jakie są realne szanse na umorzenie tego podatku?

    Realne to nie wiem, ale teoretycznie niewielkie.

    > Jakie sa formalne drogi załatwienia takiej sprawy?

    Można próbować wnosić do naczelnika US o umorzenie ze względu na ważny
    interes podatnika i przedstawić swoją sytuację. Jednak taki wniosek wcale
    nie musi zostać uwzględniony i US może próbować skutecznie ściągnąć ten
    podatek.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-03-26 08:09:06
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > interes podatnika i przedstawić swoją sytuację. Jednak taki wniosek wcale
    > nie musi zostać uwzględniony i US może próbować skutecznie ściągnąć ten

    Tylko z kogo?
    Jak zajmą wartościowe rzeczy w mieszkaniu to może sie uzbiera 2 - 3 tyś.??
    Czy mogą domagac sie spłaty przez syna?

  • 4. Data: 2004-03-26 11:47:39
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Dark wyskrobał(a):
    > Tylko z kogo?
    > Jak zajmą wartościowe rzeczy w mieszkaniu to może sie uzbiera 2 - 3 tyś.??
    > Czy mogą domagac sie spłaty przez syna?

    Egzekucja z majątku podatnika przede wszystkim, potem ewentualnie z majątku
    wspólnego w małżeństwie. Syn nie będzie odpowiadał chyba, że był
    zaangażowany w działalność gospodarczą prowadzoną przez podatnika.

    --
    Bartek Gliniecki