  • 1. Data: 2004-03-25 10:26:27
    Temat: jak rozwiązać " bezboleśnie" umowę o pracę
    Od: ELA<e...@i...pl>

    Witam. Mam dylemat: chcę/ muszę rozwiązać umowę o pracę na czas
    określony bez zastrzeżonego okresu wypowiedzenia. Jak zrobić to &#8222;
    bezboleśnie&#8221; dla mnie i dla mojego pracodawcy? Czy po rozwiązaniu
    umowy przysługuje zasiłek z PUP? Czy i jak w ogóle możliwe jest
    rozwiązanie takiej umowy? Mam czas do 01.05.2004 roku. Radźcie
    jeśli wiecie, bo ja wyczytałam cały kodeks pracy i &#8222;czarno&#8221; to widzę.
    Acha...... pracodawca nie pójdzie na ustępstwa, gdyż moje stanowisko
    jest refundowane ze środków PFRON i straciłby &#8222; duże&#8221; pieniądze

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-03-25 11:08:41
    Temat: Re: jak rozwiązać " bezboleśnie" umowę o pracę
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    ELA wrote:

> [...]
    > widzę. Acha...... pracodawca nie pójdzie na ustępstwa, gdyż moje
    > stanowisko jest refundowane ze środków PFRON i straciłby &#8222;

    No to jak ani wyobraza sobie "bezbolesnosc dla pracodawcy" ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-03-25 11:55:41
    Od: ELA<e...@i...pl>

    > No to jak ani wyobraza sobie "bezbolesnosc dla pracodawcy" ?
    >
    > Boguslaw
    Można by rzec: z jak najmniejszą szkodą dla pracodawcy. On się nie
    martwi o moją " bolesność".

    -> http://usenet.pomocprawna.info