  • 31. Data: 2008-08-17 09:25:55
    Temat: Re: jak uciszyc AUTOALARM ???
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Ale ja muszę rano w niedzielę wykonać wielogodzinną operację. A może
    > wróciłem z trasy i muszę po odpoczynku (?) ruszać dalej moim TIR-em. Nie
    > wszyscy pracują od poniedziałku do piątku od 8 do 16. I nie wszyscy mają
    > pracę, do której mogą przyjść niewyspani, zdekoncentrowani, z
    > wydajnością 20% normalnej sytuacji. Tacy pracownicy byliby
    > niebezpieczni. Nie tylko dla siebie. Dla innych także.

    Idź do hotelu sie wyspać.

  • 32. Data: 2008-08-17 10:00:17
    Od: Marian <m...@a...pl>

    witek wrote:

    > Idź do hotelu sie wyspać.

    A kto zaplaci za hotel/ Wlasciciel alarmu? No problem. Ide!

  • 33. Data: 2008-08-17 10:36:17
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Yyy napisał(a) :
    > jest teraz tzw. dlugi weekend
    > wczoraj wieczorem byla burza, przypieprzyl pierun i sie wlaczyl autoalarm u
    > auta zaparkowanego pod moim oknem
    >
    > wyje do tej pory - 14.44 nastepnego dnia

    Coś mi się przypomina, że kiedyś były przepisy, wg których alarm
    musiał się wyłączyć po 3 minutach. Jeśli nadal istniałby czynnik
    go wywołujący, to oczywiście włączyłby się kolejny raz, i
    kolejny, itd. W przypadku fałszywych alarmów miałoby to sens. Jak
    w tym przypadku.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 34. Data: 2008-08-17 11:05:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > dzownic po policje, zglaszac prawdopodobne wlamanie, naruszanie ciszy
    > nocnej, halas itp.

    A jak już przyjedzie Policja (która za pewne w nocy i tak była z urzędu, bo
    nie wierzę, by wyjący samochód nie zwrócił uwagi patrolu), to co to zmieni?
    Praktycznie nic się po prostu nie da zrobić i trzeba liczyć na to, że
    akumulator ma ograniczoną pojemność.

  • 35. Data: 2008-08-17 11:22:27
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > zmieni? Praktycznie nic się po prostu nie da zrobić i trzeba liczyć na
    > to, że akumulator ma ograniczoną pojemność.

    Jak odjada nic nie robiac. Dzwonic zznowu. Az COS zrobia.

  • 36. Data: 2008-08-17 13:13:04
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    scream wrote:

    > Nie musisz. Nowoczesne syreny radzą sobie z tym całkiem dobrze.

    nie radza sobie ale wlaczaja alarm jak ktos chce je zapiankowac. Za to uciszyc
    je mozna.

    Podejsc pod auto z pianka i rurka (w nausznikach i wata mokra w uszach) i
    zapiankowac, po problemie. Jesli dojdziesz do syreny (czytaj zle zamontowana).

  • 37. Data: 2008-08-17 13:36:48
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

  • 38. Data: 2008-08-17 13:42:28
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    rozwiazaniem jest kupno dobrych słuchawek z przeciwfazowym sygnałem.

    moim zdaniem jeśli policja nic nie robi to 2-3 sąsiadów wspólnie
    otwiera drzwi (łomem), otwiera maskę i wyłącza alarm - rozłacza
    akumulator. Później zamek drzwi ustawiasz na zamkniete i zamykasz
    samochód.

    są świadkowie co zostało zrobione, ewentualnie zostawiaja w środku
    samochodu list w żądaniem odszkodowania i numerami kont bankowych
    gdzie należy dokonac wpłaty za zakłócanie ciszy.

    Pzdr,

  • 39. Data: 2008-08-17 13:45:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Idź do hotelu sie wyspać.

    To za niego zapłać. Po to ma mieszkanie, żeby nie spać w hotelu.

  • 40. Data: 2008-08-17 14:20:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Robert Tomasik napisał(a) :
    > Praktycznie nic się po prostu nie da zrobić i trzeba liczyć na to, że
    > akumulator ma ograniczoną pojemność.

    Już pisałem, że to nie takie hop-siup. 7 do 14 dni czekania :-D
    Syrena pobiera naprawdę mało prądu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE