  • 21. Data: 2002-03-15 11:54:01
    Temat: Re: Do Gwidona i innych Re: jak to jest z OEM
    Od: "blurp" <b...@k...net.pl>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote in message
    news:a6sm1v$pqj$1@onyx.icpnet.pl...

    Ja tak... A ty pajacyku?

  • 22. Data: 2002-03-15 12:04:34
    Temat: Re: jak to jest z OEM
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "killer_of_the_expert" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    news:3c91de77$0$17747$626a54ce@news.free.fr...

    ciagle atakowanie Jacka nie przyniesie ci tak
    przez ciebie wymarzonego tytulu "pierwszego trolla
    polskiego Usenetu".

    Leszek

  • 23. Data: 2002-03-15 12:07:37
    Od: "killer_of_the_expert" <k...@a...com>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote

    [...]

    klonie Leszku (wersja 1.0)

    ciagle powtarzanie przez ciebie postow poprzednikow
    utwierdza mnie tylko w przekonaniu, ze obecna wersja klona
    Leszka nie jest udana.

    Expierd,

    czekamy z niecierpliwoscia na wersje 2.0 beta.

    kote

  • 24. Data: 2002-03-15 14:00:08
    Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.)

    Popatrzmy jak Leszek zapodaje na pl.soc.prawo:

    Oto przykłady Leszka dużo wnoszącego w psp:

> [...]
    >tak chyba jest.Nie smiec trollu.

    >A co ty robisz? Przejdz na priva z Jackiem.Czy byles przez niego
    >zgwalcony? Skad ten uraz psychiczny? Co ma to wspolnego z prawem
    >trollu!

    >Kim ty jestes? Co wnosisz na grupe? Potrafisz cos powiedziec na temat?

    >ciagle atakowanie Jacka nie przyniesie ci tak
    >przez ciebie wymarzonego tytulu "pierwszego trolla
    >polskiego Usenetu".

    >Poza tym ze nic nie wnosisz w dyskusji to jeszcze popisujesz sie swoim
    >lamerstwem .Czy wiesz co to jest "plonk"? Bo ze nie umiesz "plonkowac"

    Powyzsze dowodzą bliskiej koralacji Ex-pierda i Leszka.
    Zawzietośc z jaką Leszek proni Ex-pierda jest zadziwiająca
    i warta zastanowienia. Równie warte zastanowienia jest
    uzywanie przez Leszka (podobnie jak przez ex-Pierda)
    słów, których nie rozumie. W tym przypadku słowem tym
    jest 'troll'.
    Leszka sugeruje używanie 'plonka', i to jest chyba jesdyne
    rozsądne co on powiedział. Niniejszym *plonk* klonie.

    --
    =< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
    Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |

  • 25. Data: 2002-03-15 14:18:31
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 15 Mar 2002, killer_of_the_expert wrote:

    > ze to ty byles profesorem Gwidona na UJ,

    Chyba Krzema. Ja tam nie studiowałem :)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 26. Data: 2002-03-15 14:22:48
    Od: "killer_of_the_expert" <k...@a...com>

    "Mikolaj." <m...@n...spam.softax.com.pl> wrote

> [...]

    > =< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
    > Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |

    Panie Mikolaju,

    Ten wniosek o korelacji Expierda z klonem Leszkiem (wersja 1.0 beta)
    tez mi sie juz nasunal...

    Nie dziwilbym sie, gdyby Expierd i klon Leszek byli jedna i ta sama
    osoba.

    Co prawda NNTP host jest troche inny, ale nie jest to zbyt duza
    przeszkoda techniczna.

    Expierd moze miec jakiegos znajomego, ktory nadaje jego teksty
    jako klon Leszek.

    W ten sposob Expierd proboje stworzyc wrazenie, ze jego expierdzkie
    poczynanania ktos popiera na grupie i tworzyc w ten sposob
    pro-expierdzkie nastroje. Pomysl ten jest nawet ciekawy, ale
    jeden klon Leszek (do tego w testowej wersji 1.0 beta) nie wystarcza.

    Expierd musialby miec 3-4 takie klony, zeby przynajmniej troche
    moc manipulowac grupa. A z organizacyjnego punktu widzenia
    nie jest to juz takie proste. Nie sadze bowiem, zeby mial on
    tylu znajomych (milosnikow...), ktorzy chcielby go wspierac,
    wysylajac ze swoich kont kilkadziesiat postwo dziennie.

    kote

  • 27. Data: 2002-03-15 14:49:40
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "killer_of_the_expert" <k...@a...com> napisał w wiadomości

    ciach

    A jak myslisz ilu ludzi przeglada ta grupe? A kto poza toba i cudnym
    atakuje Jacka? Pozostali milcza bo nie chca sie znizac do waszego
    poziomu.Jesli chcesz odpisac na ten post to najpierw odpowiedz na moje
    dwa pierwsze pytania.

    Leszek

  • 28. Data: 2002-03-15 14:52:13
    Od: "killer_of_the_expert" <k...@a...com>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote>

> [...]
    > atakuje Jacka? Pozostali milcza bo nie chca sie znizac do waszego
    > poziomu.Jesli chcesz odpisac na ten post to najpierw odpowiedz na moje

    zdradze ci rozwiazanie zagadki, klonie Leszku (wersja 1.0 beta),

    Pozostali milcza, poniewaz maja Expierda i ciebie w KF.

    zufrieden ?

    kote

  • 29. Data: 2002-03-15 14:55:47
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote>

    > zdradze ci rozwiazanie zagadki, klonie Leszku (wersja 1.0 beta),
    >
    > Pozostali milcza, poniewaz maja Expierda i ciebie w KF.
    >
    > zufrieden ?

    A moze ciebie i cudnego? Przemysl to.

  • 30. Data: 2002-03-15 14:56:47
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Zaraz ,zaraz............ja nie atakuje Jacka....tylko Go uświadamiam. Po
    drugie czymże jest mój poziom wobec Twojego wyrażanego w postach????
    Jacek......Leszek
    PLONK
    Cudny