  • 1. Data: 2002-09-05 09:51:26
    Temat: jak sprawdzic date wplywy na konto ?
    Od: "Arek" <a...@t...pl>

    czy mozna sprawdzic i jak date wplywu na konto na ktore wplacam raty kredytu
    , bo wedlug ich wyciagu z konta ktore mi przysylaja przelewy trwaja nawet do
    7 dni, a place na poczcie gdzie twierdza ze przelew idzie 2-3 dni i do
    kredytu dokladaja karne odsetki bo liczy sie data wplywu na konto.
    arcon

  • 2. Data: 2002-09-05 09:59:49
    Temat: Re: jak sprawdzic date wplywy na konto ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Arek"
> [...]
    > 7 dni, a place na poczcie gdzie twierdza ze przelew idzie 2-3 dni i do
    > kredytu dokladaja karne odsetki bo liczy sie data wplywu na konto.

    skoro bank twierdzi ze wplynelo za pozno to znaczy ze bank ci tak
    zaksiegowal
    a czy forsa lezy na koncie wlasnym banku, poczy, czy jest w drodze to tego
    sie nie dowiesz.
    Moja rada - zaloz sobie konto inernetowe (np. tanie i porządne jest
    e-Integrum BGZ z tokenem) i przelew ustawisz sobie sam jako przelew z
    przyszla datą. Przelew wyjdzie żądanego dnia rano a po poludniu bedzie w
    banku w ktorym splacasz kredyt. W dodatku jest to przelew darmowy a nie taki
    jak na poczcie i taki przelew da sie wysledzic kiedy do banku dotarl, ale
    nie bedzie potrzeby - zobaczysz.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-09-05 10:29:32
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Arek napisał:
> [...]
    > 7 dni, a place na poczcie gdzie twierdza ze przelew idzie 2-3 dni i do
    > kredytu dokladaja karne odsetki bo liczy sie data wplywu na konto.

    Przelew z poczty z zasady nie idzie kócej niż 5 dni.
    Trzeba wziąc na to poprawkę.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-09-05 11:47:08
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Arek" <a...@t...pl> wrote in message news:al798v$ou0$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > 7 dni, a place na poczcie gdzie twierdza ze przelew idzie 2-3 dni i do
    > kredytu dokladaja karne odsetki bo liczy sie data wplywu na konto.

    Mady ma racje.
    Jak nie chce miiec Pan klopotow, najlepiej wplacac na wskazane konto
    osobiscie,
    (ja tak wole) lub poprzez Bank, ktory dokona przelewu "eliksirem"

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-09-05 12:40:35
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Nawet kiedys chyba Wajs z Zetki zaimowal sie tym tematem.
    Poczta do 3 tygodni potrafila przetrzymac kase.
    k...@w...pl

  • 6. Data: 2002-09-05 20:24:07
    Od: "ML" <m...@p...fr>

    przelewy składane na poczcie czasami "idą" dłużej niż 2-3 dni, jeśli
    koniecznie musisz robić przelewy na poczcie spróbuj może w innym oddziale,
    może zrobią przelew szybciej
    albo spróbuj złożyć pisemną reklamację na poczcie po 3 dniach od złożenia
    przelewu, że pieniądze nie dotarły do adresata, przynajmniej będą musieli
    coś odpisać i może dowiesz się kto przetrzymuje pieniądze