  • 1. Data: 2002-09-05 09:04:01
    Temat: zakaz zatrzymywania się
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    W Polanicy Zdr. jest takie miejsce pułapka : na ul. Parkowej znajduje się
    przystanek kolejki turystycznej, która w momencie zatrzymania się zasłania
    znak zakaz zatrzymywania się, (przy wejściu do parku zdrojowego). Samochody,
    w szczególności zamiejscowe, nieświadomie parkują powyżej kolejki. Kolejka
    odjeżdża i za chwilę przyjeżdża na rowerze strażnik miejski i wypisuje
    wezwania do stawienia się w siedzibie straży miejskiej w terminie 0,5
    godziny od momentu wypisania wezwania, na którym pisze również że nie
    stawienie się spowoduje skierowanie sprawy do sądu grodzkiego o wykroczenie
    drogowe.
    Sam wpadłem w tę pułapkę, w niedziele wróciłem do auta po kilku godzinach i
    wizyta w straży skończyła się fiaskiem bo nikogo nie było! Prosiłem
    znajomego do obserwowania tego miejsca z DW który jest usytuowany na przeciw
    i opowiedział mi o tym procederze!