  • 1. Data: 2002-09-05 09:26:29
    Temat: prad na lewo
    Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl>

    Wiem ze moi sasiedzi maja odlaczony licznik pradu tzn zdjety. Ale mimo
    wszystko swiatlo sie u nich swieci (reszty sprzetow domowych nie znam ale
    mysle ze lodowke pewnie tez maja).Za to u nas w domu pracimy okropnie
    wielkie rachunki. Licznik byl niby sprawdzany czy nie ma jalowego przebiegu
    ale polegalo to na wylaczeniu korkow i sprawdzeniu czy licznik sie kreci.
    Sa to ludzie niezwykle konfliktowi i nieprzyjazni reszcie mieszkancow wiec
    nawet jesli nie podlaczyli sie do nas to i tak chcialabym to sprawdzic. Z
    kads przeciez prad brac musza a raczej nie jezdzi maz na rowerze zeby
    coreczka miala jasno w pokoju. Gdzie moge zglosic takie podejrzenie? I jak
    to najlepiej zrobic?
    Dodam ze co do tych ludzi nie mam najmniejszych skrupulow. Oni tez by nie
    mieli.

  • 2. Data: 2002-09-05 09:55:04
    Temat: Re: prad na lewo
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

    > Dodam ze co do tych ludzi nie mam najmniejszych skrupulow. Oni tez by nie
    > mieli.

    Moja rada jest taka : wykręć u siebie korki i zobacz czy się u nich pali
    światło - jeżeli tak to twój licznik jest bezpieczny.

  • 3. Data: 2002-09-05 10:03:06
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "DarkDaro" <D...@e...pl> wrote in message

    | Moja rada jest taka : wykręć u siebie korki i zobacz czy się u nich pali
    | światło - jeżeli tak to twój licznik jest bezpieczny.
    I zgłoś (podkabluj) ich do rejonu energetycznego.

  • 4. Data: 2002-09-05 10:05:09
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Jak im nie odlaczyli na tzw. "slupie" to moga sobie czerpac przed wlasnym
    licznikiem.
    Ale czy warto sie mscic i to zglaszac? Nie wiem? Odpowiedz sobie sam?

  • 5. Data: 2002-09-05 10:22:13
    Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl>

    Użytkownik "Dante" <d...@h...com> napisał w wiadomości
    > Jak im nie odlaczyli na tzw. "slupie" to moga sobie czerpac przed wlasnym
    > licznikiem.
    > Ale czy warto sie mscic i to zglaszac? Nie wiem? Odpowiedz sobie sam?
    Sama!
    Tak warto. Ludzie sa bardzo konfliktowi rzadza sie jakby kamienica byla ich
    wlasnoscia a nawet czynszu nie placa. I o ta kradziez roweru w poprzednim
    poscie wlasnie ich posadzam.
    Wiec chcialabym to zglosic. Oczywiscie anonimowo.

  • 6. Data: 2002-09-05 12:43:47
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > Jak im nie odlaczyli na tzw. "slupie" to moga sobie czerpac przed wlasnym
    > licznikiem.
    > Ale czy warto sie mscic i to zglaszac? Nie wiem? Odpowiedz sobie sam?

    No jasne, niech sobie ciagna dalej prad za darmo, bo tylko jelenie (np. ja)
    slono placa za prad.
    Gratuluje toku myslenia, nie ma to jak bezstresowe wychowanie.

    pzdr
    Zbyszek

  • 7. Data: 2002-09-06 09:17:10
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > to najlepiej zrobic?
    > Dodam ze co do tych ludzi nie mam najmniejszych skrupulow. Oni tez by nie

    Wieczorem jak u nich sie pali swiatlo wykrec korki jak u nich zgasnie to
    znaczy ze nie ciagna na twoj licznik ..

    Po kolejne mozesz myslec tak czemu mam nie zglosic skoro ja doplacam przez
    neigo ze on kradnie do pradu ..
    Ale z drugiej strony czemu umaza sie czesciowo dlugi czy tez odsetki
    wielkim zakladom a nas sie kara za to ..

    Zrob jak uwazasz .. a ja wiem swoje ze wielu ludzi ma na lewo podlaczenie i
    neich maja szkoda ze sam nie moge .. a tez bym to zrobil ...

    AJA
    P.S. lepiej bylo wybudowac elektrownie atomowa jedna czy ze dwie i nie byl
    by taki drogi prad

  • 8. Data: 2002-09-06 09:50:23
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

> [...]
    >
    > Zrob jak uwazasz .. a ja wiem swoje ze wielu ludzi ma na lewo podlaczenie
    > neich maja szkoda ze sam nie moge .. a tez bym to zrobil ...

    Ja bym nie miala nic przeciwko ich ciagnieciu na lewo pradu gdyby nie to
    jakimi ludzmi oni sa.
    Znam kilka osob ktore oszukuja czy to z pradem czy z gazem czy z woda... i
    niech im na zdrowie to wyjdzie. Bo to sa ludzie w takich sytuacjach ze im
    sie nie przelewa. POzatym u nas nie ma w spoleczenstwie wyrzutow suminia
    jesli oszukuje sie panstwo.Tutaj mi chodzi o hamstwo tych ludzi. Rzadza sie
    jakby cala okolicy byla ich.A ani za czynsz ani za prad i pewnie inne rzeczy
    nawet nie placa. Wiec tak naprawde nie powinni miec tutaj nawet pelnych
    praw!!!
    taka jest moja opinia

  • 9. Data: 2002-09-06 10:16:23
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w wiadomości

    > AJA
    > P.S. lepiej bylo wybudowac elektrownie atomowa jedna czy ze dwie i nie
    byl
    > by taki drogi prad

    Drogi, tani co to znaczy?

    Karol

  • 10. Data: 2002-09-06 10:17:10
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości

    >POzatym u nas nie ma w spoleczenstwie wyrzutow suminia
    > jesli oszukuje sie panstwo.

    ???

    Chyba nas wszystkich sie oszukuje i okrada.

    Karol